Trackday?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 11-09-05 08:52

Hej.
Nogen der ved om der er flere trackdays i år her i Danmark bortset fra
svingteknik den 24/9?
Mvh Søren

Fra : JimR

Dato : 11-09-05 09:12

Er man lige kommet hjem fra Knutstorp med lyst til mere ?

Efter min første banekørsel fredag på Knutstorp har jeg det fuldstændig på
samme måde! Det var en kæmpeoplevelse at få slidt dæksiderne uden at skulle
tænke på klippekort, køkørsel, modgående trafik osv osv. Kun de to
ambulancekørsler tog lidt af glæden, en fyr blev kørt væk med brækket
kraveben og en pige endte under cyklen (vist nok uden store skrammer).

Jeg tror nu nok at jeg ville blive smidt ud fra svingteknik med KN filter,
Jet Kit og åben laserpotte med den skønneste lyd.

JimR
SZR660 Super Single og blod på tanden.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 11-09-05 13:32

> Er man lige kommet hjem fra Knutstorp med lyst til mere ?

Hehe nej men tæt på.Det var ring djursland igår men ja man bliver
afhægnig og vil have mere.

> [...]
skulle
> tænke på klippekort, køkørsel, modgående trafik osv.

Enig

Kun de to
> ambulancekørsler tog lidt af glæden, en fyr blev kørt væk med brækket
> kraveben og en pige endte under cyklen (vist nok uden store skrammer).

Okay rart det ikke var værre.På djursland var der også lidt afkørelser men
ingen alvorligt.Lavede selv en highsider men blev siddende

> Jeg tror nu nok at jeg ville blive smidt ud fra svingteknik med KN filter,
> Jet Kit og åben laserpotte med den skønneste lyd.

Det skal være standard potte med svingteknik men hvordan mon cyklen vil gå
med jetkit og standard potte?Da jeg også skal have R6èren jettet men skulle
gerne kunne køre med standard potte når jeg skal på bane.

> SZR660 Super Single og blod på tanden.
Hehe det er bare så fedt

Fra : JimR

Dato : 13-09-05 13:39

Hvis du kører på bane med Race4Fun er der ingen krav til standard
udstødning.

mvh

JimR

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 12-09-05 21:25

JimR wrote:

> [...]
>
> Jeg tror nu nok at jeg ville blive smidt ud fra svingteknik med KN filter,
> Jet Kit og åben laserpotte med den skønneste lyd.

Lidt OT, men bliver nød til at give dig ret, det er simpelthen noget af det
fedeste jeg har prøvet - kørte selv fredag på Knutstorp og kommer helt
sikkert tilbage næste år.

Mistede skruedutten under min højrefodhviler og fik fnulret mine dæk godt :)

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673