Benzin til 9.35 her til morgen
Fra : TDN

Dato : 11-09-05 07:54

Troede ikke mine egne øjne. Sted OK benzin Pindstrup, 8550 Ryomgård.

Surt der kun kan være 10-15 liter på bilen....

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 08:21

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Troede ikke mine egne øjne. Sted OK benzin Pindstrup, 8550 Ryomgård.
>
> Surt der kun kan være 10-15 liter på bilen....

Shell ved Kruså havde til 9.30 i går og jeg havde plads til 55 L

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 08:44

9.18 ved Uno-X i Assentoft i går aftes.

Mvh. Ulrich

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-09-05 08:59

"Ulrich Sørensen" <ulrich dot sorensen at mailme dot dk> skrev i en
meddelelse news:4323e034$0$1500$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> 9.18 ved Uno-X i Assentoft i går aftes.

Altid under 9 kr. literen.

Diesel.

_Og_ langt på literen :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-09-05 17:47

Tom wrote:
> Shell ved Kruså havde til 9.30 i går og jeg havde plads til 55 L

Hvorfor kørte du så ikke hen på Aabenraavej ved Uno-X, de plejer at være
de billigste (sammen med OK).

--
MVH Finn ..der har fået job med at køre til Frankrig.
Om det så også bliver vedvarende må tiden vise.

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 21:35

> Hvorfor kørte du så ikke hen på Aabenraavej ved Uno-X, de plejer at være
> de billigste (sammen med OK).

Det plejer jeg skam også, men det var de ikke lige den dag

--
Tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-09-05 13:34

Tom wrote:
> Det plejer jeg skam også, men det var de ikke lige den dag

Dyrere end Shell?????

Det lyder utroligt.

Det siges at ham der har de to tanke, den på Aabenraavej og den henne på
Lyren, har som erklæret mål at være de billigste i området til enhver tid.

Herude hos os kan OK ikke blive enige med sig selv om om de skal være
med i krigen i Padborg/Kruså eller i Gråsten. :-/

--
MVH Finn ...og det var så det frankrigseventyr.
Men jeg nåede da at opleve at høre "Alsac'sisk" talt.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-09-05 18:14

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Shell ved Kruså havde til 9.30 i går og jeg havde plads til 55 L

Guderup i dag - 9.19...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Non-Desperado

Dato : 11-09-05 09:13

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev:

>Troede ikke mine egne øjne. Sted OK benzin Pindstrup, 8550 Ryomgård.
>
>Surt der kun kan være 10-15 liter på bilen....

Et tragisk indlæg.....tænk at prise sig lykkelig over at tanke
til 9,35 kr./l.....

For et år siden var man jo ved at dø af grin over de, der tankede
til 8+ kr/l....

Nå, jeg købte en tankfuld BF 95 hos Jet i går....10,12 kr/l. !!!

Dejligt at det var 45'eren, så den snuppede kun 6,15 liter.... de
rækker til ca. 180 km bykørsel....*he he he*

I dag bliver det Getz'ens og reservedunkens tur, og der skulle BF
95 gerne være i nærheden af 9 kr/l.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Gunnar007

Dato : 11-09-05 10:17

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Troede ikke mine egne øjne. Sted OK benzin Pindstrup, 8550 Ryomgård.

Metax på københanvnsvej i Roskilde, der tankede jeg igår aftes
til... 8,96 kr for blyfri 95

Jo man kan være heldig, og Opel'n snuppede 40 L

Skønt

Hilsen G

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-09-05 11:20

> Surt der kun kan være 10-15 liter på bilen....

Tøm tanken i kloakken og fyld så tanken igen - så er der 60 kroner sparet.

)

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 12-09-05 07:22

> Tøm tanken i kloakken og fyld så tanken igen - så er der 60 kroner sparet.

Ikke hvis du medregener prisen for at få brændvæsenet ud...

M.v.h.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-09-05 07:46

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-09-05 13:34

Henrik B. wrote:
> Ikke hvis du medregener prisen for at få brændvæsenet ud...

Og en ny station.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-09-05 12:07

Sun, 11 Sep 2005 08:54:19 +0200, skrev TDN, på 8 linier, i
<4323d498$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Troede ikke mine egne øjne. Sted OK benzin Pindstrup, 8550 Ryomgård.
>
>Surt der kun kan være 10-15 liter på bilen....

Ja i går kunne man få det for 8,05 i hjørring.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 11-09-05 20:51

TDN wrote:
> Troede ikke mine egne øjne. Sted OK benzin Pindstrup, 8550 Ryomgård.
>
> Surt der kun kan være 10-15 liter på bilen....
>
> Mvh
> Thomas

Jeg har lige tanket 41 liter 92 blyfri til 8,96 kr/liter.

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 11-09-05 20:52

Rasmus Lauritsen wrote:

> Jeg har lige tanket 41 liter 92 blyfri til 8,96 kr/liter.

og så glemte jeg, at fortælle at det var hos Uno-X på Sjællandsgade i
Herning.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-09-05 21:00

Rasmus Lauritsen skriver:

> og så glemte jeg, at fortælle at det var hos Uno-X på Sjællandsgade i
> Herning.

Så må jeg jo hellere meddele at jeg tankede 44,23 L til 7,7kr/1 i
Tammestrup.

Nå ja, det var diesel og nu er der igen til knapt 1000 km....

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Stoppede med at have nye indlæg den 10/9 omkring midnat.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-09-05 20:16

> Rasmus Lauritsen skriver:

> Så må jeg jo hellere meddele at jeg tankede 44,23 L til 7,7kr/1 i
> Tammestrup.
>
> Nå ja, det var diesel og nu er der igen til knapt 1000 km....

Jeg tankede 48,86 liter og jeg havde kørt 24,3 på literen.

1000 km???? Amatør!!

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-09-05 20:55

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Jeg tankede 48,86 liter og jeg havde kørt 24,3 på literen.

Klarer lige omkring de 20

> 1000 km???? Amatør!!

Ja, for mange småture....

Klaus