Største tilladelig påhængsvgt
Fra : Gismo

Dato : 11-09-05 00:11

Hej der.

Hvad er den største tilladelig påhængsvægt på en
Passat 2001 1,9 tdi PD 100

Min er 1400 Kg. men kan den vejes op til mere
ved syn?

Gismo.

Fra : J.L.

Dato : 11-09-05 09:14

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad er den største tilladelig påhængsvægt på en
> Passat 2001 1,9 tdi PD 100
>
> Min er 1400 Kg. men kan den vejes op til mere

Hej Gismo

Den kan synes til at måtte trække 1600 kg ...... kontakt dit VW værksted, da
de kan udskrive en erklæring til dig, men vær opmærksom på kørekortreglerne
efterfølgende !!

Mvh Johnny

Fra : Gismo

Dato : 13-09-05 14:43

J.L. wrote:
> [...]
>
> Den kan synes til at måtte trække 1600 kg ...... kontakt dit VW
> værksted, da de kan udskrive en erklæring til dig, men vær opmærksom

Det gjorde jeg så, dem der ligger i/ved Århus og der var slet ikke nogen
huller
i deres uvidenhed.....

Gik på VW hjemmeside og fandt årets forhandler, ringede dut dut.. Hallo
bla.bla. 1600 kg. sagde manden, det tog 20 sek. Der er sku' forskeld
på dem.

Gismo.