Tændspole på engelsk...
Fra : Michael Pagh

Dato : 10-09-05 23:42

Daws

I forbindelse med en tråd i dk.teknik.bil omkring en peugeot 405 som hakker,
så ville jeg da lige lave en google søgning.

Men hvad pokker hedder tændspole på engelsk?
Havde ikke lige nogle kyndige personer på min messenger liste, så jeg tænkte
at jeg ville snige mig herind.

Hygge
Michael Pagh
- Som mangler en teknisk Dansk-Engelsk ordbog.

Fra : KubikH

Dato : 10-09-05 23:53

"Michael Pagh" <mpagh@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hygge
> Michael Pagh
> - Som mangler en teknisk Dansk-Engelsk ordbog.

Ignition coil
Niels

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-09-05 23:56

Ignition coil

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Michael Pagh

Dato : 11-09-05 00:16

> Ignition coil
>
> mvh
>
> Andreas M. Hansen

Ahhh, ja selvfølgelig. Tak til jer begge.

Hygge
Michael Pagh

Fra : MtM

Dato : 11-09-05 21:57

ellers bare kikke på www.ordbogen.com
vh.
mtm

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-09-05 22:55

Michael Pagh wrote:
> Hygge
> Michael Pagh
> - Som mangler en teknisk Dansk-Engelsk ordbog.

Hvis du bestiller en Haynes manual til din 405'er på www.haynes.co.uk,
så kan du gratis få en gratis Dansk-Engelsk teknisk ordbog.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend