Hvad sker der for folk ??
Fra : Robert Andersen

Dato : 10-09-05 20:44

Var ude og køre her til aften, og overhalede tre biler inden for 5 km, det
var på landevej, men de kørte 50,65 og 65 km/t (!!!)
Hvorfor tager sådanne mennesker ikke bussen i stedet ? de må have god tid...

/Robert

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-09-05 20:55

Robert Andersen skrev:

> [...]
> km, det var på landevej, men de kørte 50,65 og 65 km/t (!!!)
> Hvorfor tager sådanne mennesker ikke bussen i stedet ? de må have god

"I take my time - and yours too!"

Ligger osse tit bag lignende billister - men ikke så længe!
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-09-05 21:00

"Robert Andersen" <rowand@get(to)net.dk> skrev i en meddelelse

> Var ude og køre her til aften, og overhalede tre biler inden for 5 km, det
> var på landevej, men de kørte 50,65 og 65 km/t (!!!)

Vi var ude for at demonstrere. Den danske nation af demonstranter kører på
den måde fordi vi vil have de gamle forhold tilbage på landevejene ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-09-05 21:03

"> Vi var ude for at demonstrere. Den danske nation af demonstranter kører

> den måde fordi vi vil have de gamle forhold tilbage på landevejene ...

Hvad mener du egentlig med "gamle forhold" ? - mig bekendt er der ikke så
meget som en eneste færdselsregel der er blevet lavet om siden den gang de
satte max. hastighed op til 130 på motorvejen ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Brian

Dato : 10-09-05 21:09

Andreas M. Hansen wrote:

> Hvad mener du egentlig med "gamle forhold" ? - mig bekendt er der
> ikke så meget som en eneste færdselsregel der er blevet lavet om
> siden den gang de satte max. hastighed op til 130 på motorvejen ?

Nææ, men det er jo nok det samme der spiller ind, som på motorvejene. farten
på motorvejene er jo faldet i 110km/t områderne, selv om den grænse har
eksisteret længe.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 08:10

> [...]
> var på landevej, men de kørte 50,65 og 65 km/t (!!!)
> Hvorfor tager sådanne mennesker ikke bussen i stedet ? de må have god

Forestil dig, de faktisk ikke skal nå noget.
Men bare tuller hyggeligt afsted.

Stressede folk er irriterende.

Fra : Niels

Dato : 11-09-05 13:19

http://ttv.tv2.dk/index.php?side=128

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 17:20

"Niels" <aa@aa.aa> skrev i en meddelelse

> http://ttv.tv2.dk/index.php?side=128

"Irak: Tusinder på flugt fra angreb..."

-ja, stressede bilister kan finde på hvad som helst.

Fra : Henrik B.

Dato : 12-09-05 07:32

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Forestil dig, de faktisk ikke skal nå noget.
> Men bare tuller hyggeligt afsted.

....og er til gene for den øvrige trafik = udløser en bøde.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 15:54

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:432520c2$0

> ...og er til gene for den øvrige trafik = udløser en bøde.

Nej.
Det lovforslag blir' aldrig til noget...

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 12-09-05 16:24

On Mon, 12 Sep 2005 16:54:02 +0200, "Olesen" <n/a> wrote:

>Nej.
>Det lovforslag blir' aldrig til noget...

Lovforslag? Det er loven som den ser ud i dag...

/Jesper

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-05 17:25

Jesper Juul-Mortensen <na@na.invalid> wrote in news:ctigv2-mlc.ln1
@news.frostbyte.dk:

> Lovforslag? Det er loven som den ser ud i dag...

Korrekt.

At den så bare sjældent bliver håndhævet er en anden sag :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-09-05 08:47

Henrik B. wrote:
> "Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> ...og er til gene for den øvrige trafik = udløser en bøde.

Ved 60 eller 65 km/t ?
Tror du selv på det ?

mvh

Christian

Fra : A.Kaup

Dato : 12-09-05 21:14

Det skulle vel ikke være 9'eren mellem Odense -Svendborg?
Det opleves desværre dagligt - der køres vel i snit 65-70 km/t
ligemeget om der er en lastbil forrest eller ej!
Og det er ikke til at overhale ret mange steder + der bygges motorvej
(på tide!)
Øv øv øv - men hellere det end toget

Mvh. Akaup - der i disse tider så kan glæde sig over at en 1.0 Micra
kan køre op til 19,8 km/L med cruise control ved de hastigheder

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-09-05 14:13

"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse

Mvh. Akaup - der i disse tider så kan glæde sig over at en 1.0 Micra
kan køre op til 19,8 km/L med cruise control ved de hastigheder

Gad vide hvad en 1.9 TDI kan snige sig op på når den kører 25.x+ km/t ved 90

Per, Esbjerg