Thansen Centrallås info...
Fra : B_Bodega@hotmail.com

Dato : 10-09-05 17:17

Har et mindre spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan hjælpe
mig med. Jeg har sat centrallås sæt fra Thansen i min bil og vil nu
sætte min alarm til at styre den meeenn er sættet stel eller plus
styret ?

mvh Christian T.

Fra : B_Bodega@hotmail.com

Dato : 11-09-05 09:42

*BUMB*

Fra : Brian

Dato : 11-09-05 09:55

B_Bodega@hotmail.com wrote:
> [...]
> mig med. Jeg har sat centrallås sæt fra Thansen i min bil og vil nu
> sætte min alarm til at styre den meeenn er sættet stel eller plus

Det kan du sikkert se i manual/installationsvejledningen. Hvis den er
positiv styret, har du som regel en ledning fra styreboxen, der går til
stel. Er den negativ, har du en ledning (udover den generalle stel) der går
til stel.

Ellers kunne du da måle

/Brian