Pris for malerarbejde
Fra : Christian Laustsen

Dato : 10-09-05 15:51

Hej

Jeg har været uheldig og snitte nogle fliser i en indkørsel idag ups, det
resulterede i en lille ridse på ventre bagdør (ingen bule) og dybe ridser og
meget lille bule ved i skærmkanten (se evt dk.binaer.motor) Bilen er en
sortmetal Seat Toledo, hvad skal man regne med at sådan en reperation
koster?

Mvh
Christian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-09-05 07:18

Christian Laustsen wrote:
> [...]
> dk.binaer.motor) Bilen er en sortmetal Seat Toledo, hvad skal man
> regne med at sådan en reperation koster?

Du kan prøve at lave en forespørgsel her:
www.ridserilakken.dk
Hvor du kan sende spørgsmålet (gerne med så meget info som muligt ifm
billeder og beskrivelse), til forskellige autolakerer i dit lokale område.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 12-09-05 07:21

"Christian Laustsen" <fisken75@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og meget lille bule ved i skærmkanten (se evt dk.binaer.motor) Bilen er en
> sortmetal Seat Toledo, hvad skal man regne med at sådan en reperation

Hej Christian.

Kig evt. her : www.ChipsAway.dk klik på 'operatører' find den nærmeste, og
ring til ham.

--