Ekstra bremselys
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-09-05 08:04

På Golfl II kan man ved hjælp af diode bibeholde sit tågelys og få et par
ekstra bremselys i form af tågelygterne bagpå.

Kan det også lade sig gøre på en Goller III?

Er der regler for hvor mange bremselys der må være på en personbil?
--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-09-05 08:15

Per Henneberg Kristensen skriver:

> På Golfl II kan man ved hjælp af diode bibeholde sit tågelys og få et par
> ekstra bremselys i form af tågelygterne bagpå.

Der er der også tågelygter i begge sider.

> Kan det også lade sig gøre på en Goller III?

Selvfølgelig. Lige ud over at der kun er tågelys i den ene side og at i
den anden side, er der ikke sølv i prabolen, så sætter du en pære ind,
vil lyset være "skævt".

Personligt er jeg af den holdning at man skal tågelys være tågelys og
brmeslys være bremselys...

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Stoppede med at have nye indlæg den 10/9 omkring midnat.

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 08:18

> [...]
> vil lyset være "skævt".
>
> Personligt er jeg af den holdning at man skal tågelys være tågelys og

Jeg er overbevist om at Applus også mener dette

--
Tom