Forsikring på Camaro??
Fra : Thunder

Dato : 09-09-05 09:52

Jeg er blevet noget forelsket i en Camaro fra 1997, 5,7l, V8, på gule
plader..
Jeg ville gerne vide hvor man kan få denne forsikret billigst muligt, jeg er
26 år!!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-09-05 10:08

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er blevet noget forelsket i en Camaro fra 1997, 5,7l, V8, på gule
> plader..
> Jeg ville gerne vide hvor man kan få denne forsikret billigst muligt, jeg
> er 26 år!!

Kun med ansvar ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-09-05 10:08

Thunder skrev:

> Jeg ville gerne vide hvor man kan få denne forsikret billigst muligt,
> jeg er 26 år!!

Vi, der bor hér i Sønderjylland, har "Sønderjydsk Forsikring"; min GSi
koster ikke mange basseører (men jeg er så også *langt* over 26 år), men
selskabet tager kun lokale forsikringstagere.
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : René

Dato : 09-09-05 14:14

> Jeg er blevet noget forelsket i en Camaro fra 1997, 5,7l, V8, på gule
> plader..
> Jeg ville gerne vide hvor man kan få denne forsikret billigst muligt, jeg
> er 26 år!!

Fik min forsikret, efter adskillige forespørgelser, med priser helt
op til 21000 Kr og så skulle der være gps i, så den kunne findes
i tilfælde af tyveri.
Endte med Alm. Brand, til 6800, med samme beløb i selvrisiko,
med kasko..
Bor i Nordsjælland.

René
Chevrolet Camaro 5,7l V8 1997

Fra : Thomas

Dato : 09-09-05 16:01

> Endte med Alm. Brand, til 6800, med samme beløb i selvrisiko,
> med kasko..
> Bor i Nordsjælland.

Præcis samme betingelser og priser her - 6500 kr./år, selvrisiko 6500 kr.,
fri glasskade, kasko forsikring. Jeg er 23 år og bor i Nordsjælland.

--
Mvh/TK