MC butik i Stockholm?
Fra : thomassloth@hotmail.~

Dato : 07-09-05 12:26

Jeg er blevet forflyttet til Stockholm og har brug for en mcbiks, for
at købe et par støvler til jeg skal på knutstorp på fredag -
yeehaa. Nogen, der kender en fornuftig og billig butik centralt i
stockholm?
tak.

Fra : Mogens

Dato : 07-09-05 15:18

Købte selv støvler sidste år hos MC-Poolen http://www.mcpoolen.se. De havde
lige nogle IXS på tilbud som jeg kunne bruge.
Men den fedeste mc-butik i Sthlm. er nok MC Varuhuset
http://www.mcvaruhuset.se
Om det er specielt billigt, ved jeg ikke, men det hjælper jo gevaldigt at
man kan trække 20% fra pga kronekursen

Mvh
Mogens
CBR600F4

Fra : Nielsen

Dato : 07-09-05 18:58

[...]

Hvor centralt? Der ligger en stor Suzuki forhandler på vejen ud til
lufthavnen (på højre side). Der er jo en god, bred vej derud.

/Thomas