Rengøre/pæntgøre hvidt læder
Fra : Henrik

Dato : 03-09-05 08:56

Hej
Ja, motorcykeldragt haves, som trænger til en kærlig hånd. Hvad skal jeg
bruge til det.
Henrik

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-09-05 11:06

Henrik wrote:
> Hej
> Ja, motorcykeldragt haves, som trænger til en kærlig hånd. Hvad skal
> jeg bruge til det.
> Henrik

Du skal ud og handle ind hos et firma der sælger læder. Led efter saddelsæbe
eller læderfedt osv.. Du kan f.eks. få noget hos Harald Nyborg,
www.harald-nyborg.dk
Søg på varenummer 9064, det koster 39,95 og er tidligere blevet anbefalet i
gruppen. Bruger ikke selv læder så jeg har ikke selv prøvet det.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : sanne Johansson

Dato : 03-09-05 16:17

Henrik wrote:

> Hej
> Ja, motorcykeldragt haves, som trænger til en kærlig hånd. Hvad skal jeg
> bruge til det.
> Henrik

Louis!!! Lædersæbe/læderfedt, de har mange forskellige, men alt fås hos
Louis

Fra : Henrik

Dato : 04-09-05 18:49

sanne Johansson wrote:

> Louis!!! Lædersæbe/læderfedt, de har mange forskellige, men alt fås hos
> Louis

Jeg har købt noget farveløst/neutralt læderfedt hos "Din grønne
Skobutik". Mon ikke det skulle virke på alle slags læderfarver. Jeg har
tænkt mig at rense først med sæbespåner i vand og bagefter smøre
læderfedtet på. Metode ok?

Henrik