Service Manual til RF 900
Fra : Niels Munk

Dato : 31-08-05 21:09

Hej!

Fandt til gru ud af at Haynes ikke laver servicemanualer
til Suzuki RF 900, pga. for få modeller på markedet.
Har haft stor glæde af Haynes til min GSX 750 F....

Hvad gør jeg så? Andet mærke?
Forslag?

/Niels Munk

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 31-08-05 21:57

"Niels Munk" <spam-fjerndette-@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til Suzuki RF 900, pga. for få modeller på markedet.
> Har haft stor glæde af Haynes til min GSX 750 F....

Hej Niels

Nå nej det går jo nok fint uden en haynes og clymer hvis du altså henter den
her ned i stedet

http://www.diff.ru/manual/files/Suzuki_RF900(R-RS-RT-RV)_'94-97_Service_Manu
al.zip

Det er suzukis egen så den må du nøjes med

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 31-08-05 22:07

"Jens B. Rasmussen" <rf900@FJERNESemail.dk> skrev i en meddelelse

SNIP

Ja jeg store stud glemte jo at vedhæfte de øvrige links så her de så

RF900 R / RS / RT / RV (1994-1997)

http://www.themotorhead.com/downloads/Suzuki-RF900R-Service-Manual.pdf

http://users.pandora.be/botjes_place/bike/Suzuki%20RF900R%20Service%20Manual
..pdf

Prøv om ikke de virker for den første side er langsom !

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : Harry Jensen

Dato : 31-08-05 22:27

On Wed, 31 Aug 2005 23:07:09 +0200, Jens B. Rasmussen wrote:

> http://users.pandora.be/botjes_place/bike/Suzuki%20RF900R%20Service%20Manual
> .pdf
>
> Prøv om ikke de virker for den første side er langsom !

Den første er ellers hurtig nok hvis du bare tager den denne vej:

http://www.diff.ru:8000/

Mvh. Harry

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-09-05 23:02

Niels Munk wrote:
> [...]
> til Suzuki RF 900, pga. for få modeller på markedet.
> Har haft stor glæde af Haynes til min GSX 750 F....

Der findes en tysk(!)
Jeg lånte engang en på biblioteket, de kan få den hjem til dig, og det
endda ganske gratis...

Jeg mener at forlaget hed Bucheli...

Thore