Læse stof til køreprøven
Fra : Bisse

Dato : 31-08-05 10:00

Jeg skal til køreprøve om et par dage og skal lige have læst
op på de tekniske ting man skal kunne, hvis man bliver spurgt.

Nogen der har noget læsestof eller en hjemmeside hvor man kan
finde sådan noget.

Bisse

Fra : Ulvir

Dato : 31-08-05 10:36

Bisse wrote:
> [...]
> op på de tekniske ting man skal kunne, hvis man bliver spurgt.
>
> Nogen der har noget læsestof eller en hjemmeside hvor man kan

Teori bogen?

Fra : Bisse

Dato : 31-08-05 11:53

??
Har ingen.....

Hvad mener du ?

Bisse

Fra : Dak

Dato : 31-08-05 12:16

> Nogen der har noget læsestof eller en hjemmeside hvor man kan
> finde sådan noget.

til bil
http://www.trafikklar.dk/dk/default.asp?underside=/dk/tjeklisten_koereproeve.asp

til mc
http://www.bilskolen.dk/mc.htm

blandet
http://korekort.dk/Default.htm

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Bisse

Dato : 31-08-05 12:58

http://www.trafikklar.dk/dk/default.asp?underside=/dk/tjeklisten_koereproeve.asp
det er præcis sådan en jeg skal bruge.... bare til katagori A (stor MC)

Og den kan jeg ikke lige finde på de sider.....

Bisse

Fra : Ulvir

Dato : 31-08-05 17:00

Bisse wrote:

> [...]
> MC)
>
> Og den kan jeg ikke lige finde på de sider.....

Du skal ha' teoribogen både til bil og mc, da det meste af færdselsreglerne
står i bil teori bogen.. Begge findes i boghandelen, eller på biblioteket.

Fra : Dak

Dato : 31-08-05 21:33

"Bisse" <bisseSLET_DETTE@ehp.dk> wrote in message
> http://www.trafikklar.dk/dk/default.asp?underside=/dk/tjeklisten_koereproeve.asp
> det er præcis sådan en jeg skal bruge.... bare til katagori A (stor MC)
>
> Og den kan jeg ikke lige finde på de sider.....

tjek den her så: http://www.bilskolen.dk/mckontrollisten04.pdf

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Bisse

Dato : 31-08-05 23:42

Det var LIGE det jeg søgte !

Mange tak !

Fra : Sune

Dato : 31-08-05 22:18

"Bisse" <bisseSLET_DETTE@ehp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op på de tekniske ting man skal kunne, hvis man bliver spurgt.
>
> Nogen der har noget læsestof eller en hjemmeside hvor man kan

Her står det du skal bruge.

http://www.hodal.dk/mcteknik.htm

Held og lykke til køreprøven.

vh Sune