Hvor finder jeg stumper til en Adly Jet 10~
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 29-08-05 13:51

hej med Jer

Æv, jeg plejer at købe stumper til min Adly Jet 100ccm scooter hos SPH
motor i næstved.
Men *suk* Efter Masi motor har købet dem, så er den service slut.

Er der nogen der ved hvor faen jeg nu kan finde stumper til sårn en ?

der sidder noget elektrisk ned i min karburator, vil tror det er noget
automat choker. Det er knækket af, hvordan det kan ske ved jeg ikke.
Men jeg ved at den ikke kan køre mere, kun hvis jeg sætter en stump
gaffatape hen over "hullet". Men det er jo ikke holdbart i længden

Mvh
Tim

Fra : anders majland

Dato : 29-08-05 14:36

> Er der nogen der ved hvor faen jeg nu kan finde stumper til sårn en ?

Prøv at høre http://www.scootercenter.dk/ Hovedstadens scootercenter i
herlev. For et par år siden så jeg vist et par adly'er derude ...

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 31-08-05 13:08

Hej Anders

>Prøv at høre http://www.scootercenter.dk/ Hovedstadens scootercenter i
>herlev. For et par år siden så jeg vist et par adly'er derude ...
Det var da en ide. Tak for hjælpen, jeg ser om de kan hjælpe

Mvh
Tim