Bandit 400 solgt i Aalborg idag
Fra : Begbie

Dato : 27-08-05 18:00

I nysgerrighed efter en Bandit 400 fra '91 jeg så på DBA, kikkede
jeg forbi Bikes and Parts i Aalborg i dag. Selv om cyklen var lidt dyr,
synes jeg at den var flot. Men efter at jeg havde ståede i butikken i
et par minutter var der en yngre fyr (ca. 20 år?) der gik forbi og
snakkede noget om at skrive under på en slutseddel...

Jeg kunne jo næsten regne det ud, idet at der ikke var noget skilt på
cyklen - Den var bleven netop blevet solgt.

Hvis den yngre fyr læser med herinde, kan jeg kun sige tillykke med
cyklen, og hvis der er andre der sidder inde med Bandit 400 i Aalborg
området som de ønsker at skille sig af med, kunne de evt. besvar
dette indlæg

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-08-05 23:43

Begbie wrote:
> [...]
>
> Jeg kunne jo næsten regne det ud, idet at der ikke var noget skilt på
> cyklen - Den var bleven netop blevet solgt.

Det skal du kun glæde dig over...

Bent ude ved Bikes n' Parts har ved flere lejligheder præsteret
opførsel, der får Hr. Harms fra MC-hjørnet.. til at minde om et fromt
søndagsskolesbarn...

Thore Jensen

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-08-05 05:18

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bent ude ved Bikes n' Parts har ved flere lejligheder præsteret opførsel,
> der får Hr. Harms fra MC-hjørnet.. til at minde om et fromt

Ja, det er heller ikke den butik som jeg har bedste erfaringer med. Har en
kammerat som havde sin ZX10R til at holde der i 2 måneder pga. en raslen fra
motoren som skulle laves over garantien. De fandt aldrig ud af hvad det var,
selvom hele cyklen var splittet i atomer. Plus at kronrøret ikke var spændt
ordentligt da han fik den tilbage. Lidt kritisk på en cykel med 175Hk..

Efter den oplevelse smed han den ned til Rydberg, som fandt fejlen i
koblingen. Så den eneste ventetid der, var koblingen som skulle hjem!

Bikes and parts var vist flinke nok under forløbet, men åbentbart ikke
kompetente!

MVH MS

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 29-08-05 13:39

Jeg har nu ikke haft andet end gode erfaringer med Bikes-and-parts, men
Motorgaarden derimod...