MC-revyen '99 - Scan
Fra : Niels Munk

Dato : 23-08-05 16:38

Hej i gruppen!

Jeg står og mangler et par sider fra MC-Revyen 1999.

Det drejer sig om følgende 2 maskiner:
Kawasaki VN1500 Classic Tourer

Suzuki RF 900 (R)
Er der en venlig sjæl som gider at scanne disse 2 ind,
og lægge op et tilgængeligt sted, eller maile til mig?
spamhest@sejeniels.dk (fjern "hest" i mailadr.)

Skal bl.a. bruges som dokumentation af vægt ifm. toldsyn
af Kawa'en.

På forhånd mange tak :)

--
Niels Munk
Suzi GSX 750 F '90 -> snart RF 900 :)

Fra : MKS - 74

Dato : 23-08-05 16:50

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1999/Motorcykler_fra_A_til_Y/Kawasaki__VN_1500_Classic.jpg>
<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1999/Motorcykler_fra_A_til_Y/Suzuki__RF_900_R.jpg>

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Niels Munk

Dato : 23-08-05 17:13

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> <http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1999/Motorcykler_fra_A_til_Y/Kawasaki__VN_1500_Classic.jpg>
> [...]

Mange tak for det hurtige svar :)

Niels Munk

Fra : Peter Skov

Dato : 23-08-05 20:09

Hej

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1999/Motorcyk
ler_fra_A_til_Y/Kawasaki__VN_1500_Classic.jpg>

> [...]

Det var sgu godt nok en side med uanede muligheder, især for en begynder som
mig, der labber alle de oplysninger i mig som jeg kan finde.

Jeg prøvede, at komme ind på siden, hvor man kunne søge, men desværre, kom
følgende besked:

biblioteker. Der er ikke mulig for adgang for private brugere.

Så Michael, nu kommer det svære, Hvordan skal man få denne adgang? Du har
den jo tydeligvis, siden du kan linke så dybt. Skal man bare ansættes på et
bibliotek, eller kan man som intresseret låner få denne adgang?

Mvh

Peter

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 23-08-05 20:25

Peter Skov wrote:
> [...]
> har den jo tydeligvis, siden du kan linke så dybt. Skal man bare
> ansættes på et bibliotek, eller kan man som intresseret låner få

med lidt held & fantasi kan man faktisk godt "linke dybt".

Brug søgesiden til at undersøge om den ønskede model/årgang overhovedet
findes.
Sammensæt selv linket, prøv evt. et par gange inden det lykkes

Jeg fandt bl.a.
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/2003/Motorcykler_fra_A_til_Y/Kawasaki__KLR_650.jpg

Jan Selchau-Hansen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-08-05 21:22

Jan Selchau-Hansen wrote:
> [...]

> findes.
> Sammensæt selv linket, prøv evt. et par gange inden det lykkes

Nemli -ja, og jeg gættede
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/2003/Motorcykler_fra_A_til_Y/Suzuki__SV_1000_S.jpg

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Peter Skov

Dato : 23-08-05 21:44

http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/2003/Motorcykler_fra_A_til_Y/Kawasaki__KLR_650.jpg

> [...]

Jeg har lige prøvet
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1988/Motorcykler_fra_A_til_Y/Honda__CB_450_S.jpg
og

http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1988/Motorcykler_fra_A_til_Y/Honda__CBS_450.jpg

Uden held, samt mange kombinationer af navnet, men alle uden held.

Så jeg er vist ikke så god til at gætte, snøft, snøft.

Mvh

Peter

Fra : MKS - 74

Dato : 23-08-05 21:52

On Tue, 23 Aug 2005 22:44:01 +0200, "Peter Skov"
<dbsf_fjern-dette@sport.dk> wrote:

>Uden held, samt mange kombinationer af navnet, men alle uden held.
>
>Så jeg er vist ikke så god til at gætte, snøft, snøft.

Det skal du nu ikke være så ked af, der er nemlig en lille krølle på
den historie, se nu her :

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1988/Standard-Motorcykler/Honda__CB_450_S.pdf>

Fra : Peter Skov

Dato : 23-08-05 22:15

Hej,

> Det skal du nu ikke være så ked af, der er nemlig en lille krølle på
> den historie, se nu her :

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1988/Standard
-Motorcykler/Honda__CB_450_S.pdf>

AHHHH, Takker mange gange.

Lusket sådan at bruge flere filformater. Det havde jeg selvfølgelig ikke
lige tænkt på. DOOOHHH

Mvh

Peter

Fra : MKS - 74

Dato : 23-08-05 20:28

On Tue, 23 Aug 2005 21:08:32 +0200, "Peter Skov"
> [...]

>den jo tydeligvis, siden du kan linke så dybt. Skal man bare ansættes på et
>bibliotek, eller kan man som intresseret låner få denne adgang?

Nej du kan ikke få adgang (hjemmefra) som privat bruger, adgangen
finder sted via bibliotekerne, og Userid/PW skiftes jævnligt, jeg har
iøvrigt hverken selv dette eller har noget specielt
tilknytningsforhold til biblioteksvæsnet, men bruger en lidt
alternativ metode til at finde de dybe links.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-08-05 20:50

"Peter Skov" <dbsf_fjern-dette@sport.dk> writes:

> [...]
> Du har den jo tydeligvis, siden du kan linke så dybt. Skal man bare
> ansættes på et bibliotek, eller kan man som intresseret låner få

Alternativt kan du jo prøve at opsnappe en af de utallige kopier af en
lang række mc-revyer der huserer på nettet.

Men alternativt kan google også hurtigt fortælle en del om forskellige
modeller.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R