Hvad er en Honda CB 450 S værd
Fra : Peter

Dato : 23-08-05 11:02

Hej

Jeg er ved at kikke på en Honda CB 450 S. Og har i den forbindelse set at
priserne for sådan en svinger fra 18.000 til 30500. Det er i mine øjene et
meget stort spring. Jeg ved godt at der selvfølgelig er stor forskel på
hvilken tilstand de er i, samt hvad der er med af udstyr.

Men som nybegynder har jeg ikke rigtig føling med hvad sådan en må koste.

Hvad siger I?

Mvh

Peter

Fra : MKS - 74

Dato : 23-08-05 12:45

On Tue, 23 Aug 2005 12:01:55 +0200, "Peter"
<dbsf-fjern-dette@sport.fjernes.dk> wrote:

>Men som nybegynder har jeg ikke rigtig føling med hvad sådan en må koste.

På nuværende tidspunkt af sæsonen ikke mere end højst 20-22.000 i god
stand, du er dog selv inde på det vanskelige i prissætning, en ting er
det værd som folk i almindelighed vil give og det kan svinge meget.
Jeg solgte selv en i pæn stand til ca. 20-21.000 tidligere på sæsonen
- 30 kkr er IMO klart for meget...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/