Faerger
Fra : Casper Pedersen

Dato : 19-08-05 20:28

Davs,

Nu skal jeg med faergen den foerste gang (med MC) naeste uge (Roedby -
Puttgarden), hvordan er forholdene?

Takker.

Mvh./Casper

Fra : Ths Niels

Dato : 19-08-05 20:47

> Nu skal jeg med faergen den foerste gang (med MC) naeste uge (Roedby -
> Puttgarden), hvordan er forholdene?

Fine. Hvis man har en billet, så kan man komme med. Ombord kan man købe lidt
til ganen, så alt i alt er forholdene gode.

/Thomas

Fra : Anders Christensen

Dato : 19-08-05 21:35

Ths Niels wrote:

> Fine. Hvis man har en billet, så kan man komme med. Ombord kan man købe lidt
> til ganen, så alt i alt er forholdene gode.

Som man råber i skoven får man svar - Jeg tror Casper glemte at pointere
hvad det var han ville vide noget om

Fra : Casper Pedersen

Dato : 19-08-05 22:30

Jeg ville saamen bare vide hvordan man nu goer naa man skal med en
faerge paa MC. Med en bil traekker man jo bare haandbremsen. Og svjv.
saa er der forskellige maader at goere det paa med MC. Saa spoergsmaalet
var: skal jeg selv have noget med; fx. stropper mm.

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 20-08-05 00:32

Hej Casper

Nej der plejer at være alt hvad du skal bruge af stropper ombord. Men du kan
med fordel ligge en handske under stroppen når du spænder så den ikke ridser
kåben.

Har gjort turen en del gange og har ikke haft nogen problemer overhovedet.
Men nu er det jo normalt også stille vand at besejle

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Casper Pedersen

Dato : 20-08-05 07:50

Fra : Schlæger

Dato : 20-08-05 13:51

Casper Pedersen wrote:

> [...]

Men derfor spænder man vel alligevel op til "worst case" ???

Mch Schlæger (som også kører med hjelm selvom jeg ikke forventer at køre
galt)

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 20-08-05 14:12

"Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men derfor spænder man vel alligevel op til "worst case" ???
>
> Mch Schlæger (som også kører med hjelm selvom jeg ikke forventer at køre
> galt)

Nåh ja men det var nu også bare et udtryk for at man ikke behøves smide 4
stropper på cyklen samt kiler bag forhjulet og baghjulet.

og at en enkelt strop kan holde cyklen selv med bagage.

ps Jeg har da også tegnet en livsforsikring og den skal jeg jo heller ikke
bruge vel

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Schlæger

Dato : 20-08-05 17:56

Jens B. Rasmussen wrote:

> Nåh ja men det var nu også bare et udtryk for at man ikke behøves smide 4
> stropper på cyklen samt kiler bag forhjulet og baghjulet.

> og at en enkelt strop kan holde cyklen selv med bagage.

... men når der uventet kommmer en hård sø, så ville det have været rart,
hvis geden stod godt (bedre) tøjret !

> ps Jeg har da også tegnet en livsforsikring og den skal jeg jo heller ikke
> bruge vel

Det håber jeg da virkelig ikke !!

Mch Schlæger