forkromning
Fra : Panduro

Dato : 19-08-05 08:49

hej ng

Jeg har 2 sideskjolde til min motor som jeg gerne vil have forkromet, men
jeg har hørt at det ikke er så godt at forkrome aluminium, så derfor spørger
jeg, hvad gør man så for at få en så blank overflade som holder, hvor får
man det gjort og hvis der er nogen der har en pris ide må de også gerne
skrive den.

på forhånd tak.

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-08-05 11:46

> [...]
> jeg, hvad gør man så for at få en så blank overflade som holder, hvor får
> man det gjort og hvis der er nogen der har en pris ide må de også gerne
---
Heya..

Jeg er igang med at polere mine fælge, de bliver helt okay blanke:
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=11453&m=full
Det er noget der skal passes med noget godt voks, men så skulle det efter
sigende også holde..
-Men har dog ikke nogen erfaring med det endnu!

Har du evt. lidt billeder af det du skal have lavet? Hvis det ikke er noget
stort project kunne jeg måske overtales..
-Skriv evt direkte tilbage

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Panduro

Dato : 19-08-05 12:07

> [...]
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=11453&m=full
> Det er noget der skal passes med noget godt voks, men så skulle det efter

jeg har prøvet at polere min bøjle bag på cyklen, men jeg syntes at den var
svær at holde.
hvad skal man bruge for at holde den pæn.

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-08-05 21:52

> [...]
var
> svær at holde.
> hvad skal man bruge for at holde den pæn.
Jeg Håber på at en ordentlig omgang god voks kan holde mine fælge +
bagsvinger..
-Men den kommer heller ikke til at køre i regnvejr..