Flot der..
Fra : Rene T. (remove nosp~

Dato : 19-08-05 07:38

Uhh ha da da. Man skulle mene at der var rigelig med øde landeveje til at
øve den slags på

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=307296

Rene
XL1200S

Se også http://www.sbfreaks.com

Fra : Bjørn S

Dato : 19-08-05 07:43

Rene T. (remove nospam) wrote:

> Uhh ha da da. Man skulle mene at der var rigelig med øde landeveje til at
> øve den slags på

Han havde nok behov for ekstra opmærksomhed, og det må man jo sige han fik
:-/

--
/Bjørn

Fra : Hekto

Dato : 19-08-05 08:00

In article <de3v16$s9v$1@abbeden.bunk.cc>, bjosko@yahoo.com says...

> Han havde nok behov for ekstra opmærksomhed, og det må man jo sige han fik
> :-/

Darwin was there!!!! ... half minded!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 19-08-05 12:03

Rene T. (remove nospam) wrote:
> Uhh ha da da. Man skulle mene at der var rigelig med øde landeveje til at
> øve den slags på
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=307296

Sjovt som han virkelig bliver "kørt ned" fra ekstrabladet.

Det kan jo være at motorcyklen bare havde taget magten fra ham så han
ikke kunne stoppe? :)

Det fortæller historien jo intet om, der svines motorcyklister nærmest
bare til generelt. suk.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Hekto

Dato : 19-08-05 13:07

In article <4305bcc0$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
ksFJERN@skysovs.com says...
> Det fortæller historien jo intet om, der svines motorcyklister nærmest
> bare til generelt. suk.

Hvorfor mon????

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-08-05 14:28

Kenneth Østrup <ksFJERN@skysovs.com> writes:

> Det kan jo være at motorcyklen bare havde taget magten fra ham så han
> ikke kunne stoppe? :)

Jamen, så bør han heller ikke have MC-kort, for så er han ikke i stand
til at betjene grejet.
--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-08-05 16:41

"Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse

> Det kan jo være at motorcyklen bare havde taget magten fra ham så han
> ikke kunne stoppe? :)
> Det fortæller historien jo intet om, der svines motorcyklister nærmest
> bare til generelt. suk.

LOL!
DET er god værkstedhumor

Rittig

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-08-05 14:28

"Rene T. (remove nospam)" <rlt@nospamsemler.dk> writes:

> Uhh ha da da. Man skulle mene at der var rigelig med øde landeveje til at
> øve den slags på
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=307296

Det er for dårligt, at politiet spilder tid og penge på fartkontrol
inde midt i Aalborg. Der var garanteret ikke et øje og MCisten havde
garanteret kørt MC i ottehundrede år, professionelt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 19-08-05 23:47

Peter B. Juul wrote:

> Det er for dårligt, at politiet spilder tid og penge på fartkontrol
> inde midt i Aalborg. Der var garanteret ikke et øje og MCisten havde
> garanteret kørt MC i ottehundrede år, professionelt.

Præcist.

De rigtige motorbøller stopper da ikke fordi de officielt ikke må køre
bil/mc pga. frakendt kort???

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-08-05 20:47

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> writes:

> "Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev...

> LOL! DET er god værkstedhumor

Det kunne vel godt ske for Mads L., når gassen har sat sig fast
Det er nu også en god historie

Google glemmer aldrig
<http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/msg/3e43a837f2fc35e6>:
,----

> [...]
| cklen røg ned på venstre side. Da jeg var læsset af, rejste cyklen
| sig op igen og trillede ca 300 m (jeg nåde netop at dreje nøglen) og
| smed sig på venste side i grøften.
|
| Jeg slap med en minimal hudafskrabning på den ene lillefinger,
| læder, støvler, handsker og hjelm havde fået kraftig asfalt eksem,
| cyklen havde smadret kåbe, kåbe ophæng, styr, fodhvilere, bagdæmper
| og køler. Ialt tøj fr ca 16 kilo og cyklen løber op små 60 kilo.
|
| Men jeg fik da lov at reparere den, så jeg kunne køre på ferie. Så 5
| timer i værkstedet så var den så fin som ny (pånær en lidt spøjs

`----

Men ok, sandsynligheden for at det gentager sig er nok næsten lig nul,
med 9'erens stationaritet in mente
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R