Hvor køber man stumper til ældre Suzuki ?
Fra : 900SL

Dato : 11-08-05 17:34

En kammi har købt en ældre GS400L Twin.

Jeg er ikke den store kender af modellen; men det er den med de støbte
"stjerneformede fælge" - omkring 1980-85 vil jeg gætte på.

Er taknemmlig for et tip om, hvor man med fordel kan handle stumper til
sådan én - er der en parallel til f.eks. David Silver Spares ?

Mvh.

Peder

Fra : Jens Jessen

Dato : 11-08-05 20:48

Her: www.suzukiandgtparts.nl

Motor Press
V/journalist Jens Jessen (DjF)
Skanderborgvej 140
DK 8660 Skanderborg
Tlf. DK + 8657 7201
Fax. DK + 8657 7204
Mobil: DK + 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : kc

Dato : 11-08-05 20:54

"Jens Jessen" <jens.jessen@get2net.dk>
> Her: www.suzukiandgtparts.nl

Der er ikke meget liv i det link

mv kc

Fra : Shsj

Dato : 11-08-05 22:02

> [...]
>
> Er taknemmlig for et tip om, hvor man med fordel kan handle stumper til
> sådan én - er der en parallel til f.eks. David Silver Spares ?

Hej.
Du kan få dette link http://www.sydfynmcservice.dk/menu.html - jeg skal
nemlig ikke bruge det mere, da jeg lige har købt en Honda

Shsj
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=306

Fra : Asger Steffensen

Dato : 11-08-05 23:41

> [...]
>
> Er taknemmlig for et tip om, hvor man med fordel kan handle stumper til
> sådan én - er der en parallel til f.eks. David Silver Spares ?

www.crooks-suzuki.com

Asger

Fra : BB

Dato : 23-08-05 15:55

"900SL" <STERL@POST11.TELE.DK> wrote in message
> [...]
>
> Er taknemmlig for et tip om, hvor man med fordel kan handle stumper til
> sådan én - er der en parallel til f.eks. David Silver Spares ?

Prøv med http://www.sparesdirect.co.uk/ men ring til dem - de er ikke så
flinke til at svare mails. Jeg har haft supergod erfaring med dem - meget
kompetente og hurtige leveringer hvis der er tale om lagervarer. Husk at
have stelnummeret klar hvis der er tvivl om modellen...

\BB