Special fjedre til kobling -Hornet / Cbr-
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 11-08-05 10:50

Heya..

Så er der sgu billig turbo fra mc-xpress til mig! :))

Meeen..
Min kammerat der lige har fået turbo på sin hornet, siger at hans ikke
kommer på gaden før han har fundet nogle andre fjedre til sin kobling.
-De kan simpelthen ikke magte opgaven.

Nogen der har en idé hvor man kan hitte sådan nogle henne?
Eller er der måske andre løsninger på problemet?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : tb

Dato : 11-08-05 10:53

> [...]
> -De kan simpelthen ikke magte opgaven.
>
> Nogen der har en idé hvor man kan hitte sådan nogle henne?
> Eller er der måske andre løsninger på problemet?

Well, købte nogle forstærkede Lucas fjedre til min CBR1K for 80kr ved Louis,
men om den er kraftige nok til dig ved jeg ikke. Til min løste de
ihvertilfælde problemet...

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 11-08-05 11:06

> [...]
Louis,
> men om den er kraftige nok til dig ved jeg ikke. Til min løste de
----
Hmm.. Var de >meget< hårdere end de originale? Og har du også turbo på? :))

Fra : tb

Dato : 12-08-05 14:23

> Louis,
> ----
> Hmm.. Var de >meget< hårdere end de originale? Og har du også turbo på?
> :))

Nope ikke meget hårdere, blot hårdere (mærkbart i grebet), og turbo. Nej
for pokker. Jeg har problemer nok med koblingen som det er nu

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 12-08-05 21:20

> Nope ikke meget hårdere, blot hårdere (mærkbart i grebet), og turbo. Nej
> for pokker. Jeg har problemer nok med koblingen som det er nu
---
Okay.. : P

Nu har jeg snakket med sodemand fjedre.. De kan special lave nogen til os..
Så må vi bare betale os fra det.. : /

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-08-05 22:07

Hejsa

OlIvEr [6000] wrote:
> Nu har jeg snakket med sodemand fjedre.. De kan special lave nogen til os..
> Så må vi bare betale os fra det.. : /

Hvad med et par 2mm skiver bag ved fjedrene?
Lige som på Yameren i de gode gamle dage.... ;)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 12-08-05 23:23

> Hvad med et par 2mm skiver bag ved fjedrene?
> Lige som på Yameren i de gode gamle dage.... ;)
---
Ahhh... Tror vi bare får lavet de fjedre.. -Er ikke så meget til sjusk
løsninger..

Fra : Sts Honda

Dato : 12-08-05 22:17

Så kraftige fjedre... måske der så bare kommer nye problemer !

Svejs det hele sammen og skift som på en crosser, du har vel gummi ved
bagtandhjul.

Men en ting er sikker jeg vil meget gerne høre om det, når en CBR600 i dk
køre med turbo !

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 12-08-05 23:22

> Så kraftige fjedre... måske der så bare kommer nye problemer !

Hmm.. Så som?

> Svejs det hele sammen og skift som på en crosser, du har vel gummi ved
> bagtandhjul.

Jebber det er der.. Men hvad har det med det at gøre? Mc xrpess anbefaler
også at vi bruger stærkere fjedre..
-Så tror det bliver det vi går efter..

> Men en ting er sikker jeg vil meget gerne høre om det, når en CBR600 i dk
> køre med turbo !

Du er ikke selv med på den længere? Det var da noget du også tænkte over på
et tidspunkt ikke?
Kan ihvertfald mindes at jeg har haft skrevet til dig omkring det..