SPH Åbenthus d.13-14 August
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 22:15

Hej NG.

Ja som sub. siger, har SPH (Næstved), åbenthus i Weekenden, forretningen
bliver overtaget af Masi Motor d. 15 August, og i den forbindelse sælger de
"ud" af deres varelager

De holder "momsfrit udsalg" på alle varer (ikke Mc'er)
så du/i/vi/os sparer 25%

Vi ses heldigvis/desværre ikke, da undertegnede er på forlænget Weekendtur
(Torsdag-Søndag) til Mc Campen , så skal Bimmeren vise hvordan den er
som pakæsel, to voksne (alder+vægtmæssigt) samt telt, stole, osv. osv

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-08-05 06:56

"forlænget Weekendtur (Torsdag-Søndag) til Mc Campen"

Måske kommer jeg forbi en tur med sidevognen på lørdag... Jeg overvejer dog
også Thy-træf, så intet er sikkert....

Måske ses vi.

God tur

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 09:06

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Måske ses vi.

Ku' være hyggeligt

> God tur

Tak i lige måde

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Bo-gsxR

Dato : 13-08-05 17:30

> Ja som sub. siger, har SPH (Næstved), åbenthus i Weekenden,

hvilke R'ere var der så på prøve i år?

bo-gsxr
www.skakmat.webbyen.dk

Fra : Richard

Dato : 13-08-05 22:41

Bo-gsxR wrote:

> hvilke R'ere var der så på prøve i år?

Det var mest udsalg - scorede et par udmærkede støvler, sød betjening - og
så et par cykler udstillet, vi ikke ser hver dag herhjemme. En Varadero fx

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jim Andersen

Dato : 15-08-05 12:22

Richard wrote:
> [...]

I år var der desværre ingen HD'ere. Der var (endnu mere desværre) slet ingen
cruisere overhovedet.

Jeg var på følgende MC'er:

Aprilla Capo Nord
Yamaha MT 01
Suzuki SV650N
Yamaha TDM 900

Og så var der:
Yamaha Fazer 600 (som jeg prøvede sidste år... eller i foråret?..). Skøøøn
maskine. Hvis der var frit valg på alle hylder og jeg havde en V-rod i
forvejen, var det dén jeg ville vælge. Tiden tillod desværre ikke en tur på
den.
Yamaha FJR1300

Og så skulle der have været Yamahas lille ny 125'er ..hmmm...YB???.. men den
var ikke kommet fra forhandleren.

Så kan jeg ikke huske flere.

/jim