Ansvarsforsikring på BMW fra 1958
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 09-08-05 14:43

Nogen der ved, hvor man billigst kan tegne en sådan? Ca. pris?

Fra : Thomas

Dato : 09-08-05 15:18

Tror nok at If har nogle ret fordelagtige forsikringer på BMW'er.

De har vist en eller anden nordisk aftale med BMW der gør dem i stand
til at sætte den lave pris.

Ved alle andrer mærker er det samme dyre priser som de andre :(

Det gælder i hvert fald for ansvar plus kasko. Hvis du kun skal have
ansvar ved jeg ikke lige hvor konkurrencedygtige de er ... men prøv :)

/Thomas

Fra : Fisker

Dato : 09-08-05 15:27

Peter Elmkvist Snabe wrote:
> Nogen der ved, hvor man billigst kan tegne en sådan? Ca. pris?

Hej

Jeg giver ca. 1000,- om året for ansvar + Kasko hos Topsikring.
for en BMW R67/3 fra 1953.

Eneste ulempe er at de vil se maskinen inden de siger OK til at
kaskoforsikre.

MVH
Ole Fisker

Fra : Christian Raaby

Dato : 09-08-05 16:18

> Nogen der ved, hvor man billigst kan tegne en sådan? Ca. pris?

Jeg tror ikke, at det kan svare sig at spare kaskoen.
Nordisk Veteran (Alm. Brand) kan kaskoforsikre den for ca. 500 kr./år, hvis
den er i original stand og du er medlem af en veteran klub.

Se mere her:
http://www.nordiskveteran.dk/abweb/pc?pid=pagAB_p_t_NVF_veteranProdMCPriser

Christian
Honda XL500S
´66 Vespa 150 Super

Fra : uffe.j

Dato : 09-08-05 20:49

Hos Runa forsikring kan du få ansvar + kasko for ca. kr. 600 om året hvis du
er medlem af en veteranklub.

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".