Louis Hamborg ???
Fra : Sir Smoka Lot

Dato : 05-08-05 13:28

Nu da jeg har ferie , havde je gtænkt mig at tage en smut tur forbi LOUIS
Hamburg ( Louis Giga Store Hamburg ). men er blevet i tvivl om hvor stort
udvald de har OSV er der en af de andre LOUIS butikker i hellere vil
anbefale ???

Fra : jada

Dato : 05-08-05 13:48

Den kan jeg ihvertfald anbefale. Det skulle være Nordeuropa's største
udstyrforretning, så der er masser af grejer. Var der tidligere på året og
skal også lige omkring, når jeg kører sydpå næste weekend. Fornuftige priser
og masser at kigge på og pille ved. Og så taler de gerne engelsk.

Hvis vejret er godt er der sikkert en masse cykler udenfor at kigge på. Det
var der da vi var der og jeg tror det er et mødested for mc-ister i Hamborg

Peter

Fra : Sir Smoka Lot

Dato : 05-08-05 16:23

Mange tak for hjælpen, glæder mig helt vildt til at komme derned. Jeg
prøver først louis gigastore også de andre hvis mit visa tillader det
men man kan jo altid kigge

Fra : Jan Bachman

Dato : 06-08-05 14:49

>Mange tak for hjælpen, glæder mig helt vildt til at komme derned. Jeg
>prøver først louis gigastore også de andre hvis mit visa tillader det
>men man kan jo altid kigge

Lad være med at supplere op med grej hjemmefra, hvis du mangler det,
og kører direkte derned (f.eks. låse). Den fejl gjorde jeg og måtte
sande, at jeg kunne have sparet 50% dernede på mine dyrt indkøbte
ABUS-låse.

Undlad i øvrigt at lægge din jakke fra dig ubevogtet med pung i, mens
du euforisk prøver tøj i slaraffenlandet. Vi havde en uheldig
oplevelse med en fingerfærdig skidderik hvad det angår :-/ Den slags
lægger en dæmper på humøret på første feriedag.

/Jan

Fra : Squish

Dato : 06-08-05 16:33

Jan Bachman wrote:

> [...]
> oplevelse med en fingerfærdig skidderik hvad det angår :-/ Den slags
> lægger en dæmper på humøret på første feriedag.

Samme erfaring her!

--
Squish
VFR750F

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-08-05 14:44

> [...]
> Hamburg ( Louis Giga Store Hamburg ). men er blevet i tvivl om hvor stort
> udvald de har OSV er der en af de andre LOUIS butikker i hellere vil

Husk også at der ligger flere andre mc butikker samme sted, f.eks.
hein-gericke (nordkanalstrasse tror jeg nok) , polo og et par stykker til ,
alt sammen inden for 500 m.

Hvis du går fra louis (hus deres butik i baggården , hvor der også er en
yamaha forhandler) til mod u-bahn, til venstre til nordkanalstrasse og til
venstre her, der ligger så tre mc butikker, derefter hen til den store vej
og til venstre mod suderstrasse og louis , der kommer en hjelm butik og til
sidst til ventre til louis. En givende tur på ca. en km.

ca 1 km øst for louis ligger der en suzuki og en kawasaki forhandler samt en
brugt mc butik passberg og wunderlich hedder de vist.

Du kan sagtens bruge en dag i alle de butikker.

mvh Jens

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-08-05 14:54

"Jens Jensen" <iderig@fjerndettejubii.dk> skrev i en meddelelse

UPS der skulle stå fire gange til højre, úndskyld

Mvh Jens

Hein-Gercke er Spaldingstr. 160 en paralel gade til nordkanal strasse.
(www.hein-gericke.de)

http://www.pwhamburg.de/

Polo Spaldingstr.

www.polo-motorrad.de

Prøv selv at finde flere med google " motorrad hamburg "

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 05-08-05 14:46

> [...]
> Hamburg ( Louis Giga Store Hamburg ). men er blevet i tvivl om hvor stort
> udvald de har OSV er der en af de andre LOUIS butikker i hellere vil

Hvis du har tid, så burde du også besøge Polo og Hein Gericke. De ligger
alle i gåafstand fra Louis
Hilsen Matthias

Fra : Kantana mc

Dato : 05-08-05 20:28

Sir Smoka Lot wrote:
> [...]
> LOUIS Hamburg ( Louis Giga Store Hamburg ). men er blevet i tvivl om
> hvor stort udvald de har OSV er der en af de andre LOUIS butikker i

Og hvis du går til højre når du træder ud af louis, så har de også en stor
restlager udsalgsbutik, ca 500 meter længere nede.
Check lige den før Louis, da du tit finder rigtigt gode tilbud der, og det
er jo stadig en louis butik.

Hilsen Bettina
zx9r