Der er åbenbart stadig pladser på racer / ~
Fra : Peter Kjær

Dato : 27-07-05 10:28

Er der ikke andre herfra der vil med? Jeg har talt med dem omkring uriginale
udstødninger. Der er endnu ikke nogle der er blevet bortvist grundet larm,
og er den uriginale dæmper gadegodkendt skulle der ikke være problemer.

Det er mandag og tirsdag den 07 og 08 august, og åbenbart med mad og drikke
begge dage.

Touring klubben giver også en rabat til deltagere på 100,- så det kan gøres
for ca. 2295,- for begge dage. (Det er noget med at man skal fremvise
kvittering i klubben så får man 100,- retur)

Det må da være det fedeste at race rundt på en rigtigt racerbane i to dage.
Jeg glæder mig ihvertfald, men er bange for at de aflyser grundet lavt
deltagerantal.

Informationer er stadig tilgængelige på touring klubbens hjemmeside og på
FDM ellers er det direkte link her.:

http://www.alphatech.dk/fdm/kursus.pdf

Mvh Peter
--
Honda CBR600 F3

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-07-05 23:30

"Peter Kjær" <pk_131@mail.dk> writes:

> [...]
> uriginale udstødninger. Der er endnu ikke nogle der er blevet
> bortvist grundet larm, og er den uriginale dæmper gadegodkendt

Det ser ellers rigtigt fedt ud, men jeg har ikke lige 2900,- i
overskud desværre (hvilket det vist koster, når man ikke er medlem af
fdm/mctc), selvom det sikkert er pengene værd :-/

En ekstra tur på et Bronzekursus skulle jeg måske overveje istedet :-/
Men det kan jo så først blive næste år.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Christina R.

Dato : 28-07-05 10:47

> Peter Kjær" wrote:> Er der ikke andre herfra der vil med?
KLIP

> Informationer er stadig tilgængelige på touring klubbens hjemmeside og på
> FDM ellers er det direkte link her.:
>
> http://www.alphatech.dk/fdm/kursus.pdf

Må nok indrømme, at det er en tand for dyrt for mig, som Jes også nævner...
2900 er *lidt* for dyrt for mig... ville ellers rigtigt gerne

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)