Hvad siger folk til den ny Punto Grande?
Fra : John Sahl

Dato : 08-09-05 22:52

Ser det måske lovende ud, eller kan de godt rulle rundt og dø?

http://www.fiatpunto.com/eng/

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Steen F.

Dato : 08-09-05 23:58

John Sahl wrote:
> Ser det måske lovende ud, eller kan de godt rulle rundt og dø?
> http://www.fiatpunto.com/eng/

Det første billede synes jeg lignede en Maserati lidt! Altså forlygterne.
Men når man bladrer lidt på siden, så synes jeg mere og mere at
proportionerne på bilen ser forkerte ud. For kort snude, for høj taglinie,
og for bred bagtil i forhold til den smalle snude. Det er jo begrænset hvor
stor man kan lave en "lille" hatchback uden det kommer til at se dumt ud.
Men de har ellers fat i noget dér... Det er ligesom den lille Barchetta; den
er da meget vaks men alligevel ikke helt gennemført!

MVH Steen F.

Fra : tb

Dato : 09-09-05 06:41

Er det ikke bare en slags Stilo ? Ligner ihvertilfælde ikke noget der
holder sig på 130k og som er til hverdagstransport for hr og fru danmark der
bare vil have et billigt transportmiddel...

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-05 20:39

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Ser det måske lovende ud, eller kan de godt rulle rundt og dø?
>
> http://www.fiatpunto.com/eng/

Rigtig flot bil.
Klassiske linjer, med fornyende detaljer,
og sin helt egen front og smart bagparti.

Man blir' mere vild med designet, jo mere
man ser på den.

Håber for FIAT det blir' vendepunktet til det bedre,
for designet hev de hjem med Stilo'en og nu denne...

Fra : Nielsen

Dato : 09-09-05 20:38

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Ser det måske lovende ud, eller kan de godt rulle rundt og dø?
>
> http://www.fiatpunto.com/eng/

Designet er vel lidt henad Ford Focus, men pænt. Det er dog lidt sløve
benzin maskiner indtil videre

Nielsen

Fra : Kent

Dato : 11-09-05 11:26

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Ser det måske lovende ud, eller kan de godt rulle rundt og dø?

> [...]

En rigtig smuk bil, synes jeg. Designet er meget tidløst og elegant.
Skal blive spændende at se den på vejene.

Kent.