Det er næsten det samme antal som vi er in~
Fra : BJ

Dato : 08-09-05 14:28

Føj, det kommer til at koste på bundlinien at tilbagekalde så mange biler:

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3251150/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 08-09-05 15:12

> Føj, det kommer til at koste på bundlinien at tilbagekalde så mange biler:

Endnu et eksempel på forskellene, producenterne imellem. Ford indkalder
EFTER der er registreret næsten 1.200 brande. Hvor Toyota indkalder af sig
selv, UDEN at der er sket noget.

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 15:14

KLIP

> Endnu et eksempel på forskellene, producenterne imellem. Ford indkalder
> EFTER der er registreret næsten 1.200 brande.

Jeg kender det, dog på koncernbasis.

> Hvor Toyota indkalder af sig selv, UDEN at der er sket noget.

Det handler om opdragelse.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 16:38

> Endnu et eksempel på forskellene, producenterne imellem. Ford indkalder
> EFTER der er registreret næsten 1.200 brande. Hvor Toyota indkalder af sig
> selv, UDEN at der er sket noget.

Ford stoler på det de laver, indtil det modsatte er bevist..
Toyota er usikker på egne evner..,o)

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 16:46

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ford stoler på det de laver, indtil det modsatte er bevist..
> Toyota er usikker på egne evner..,o)

Fords bønnetællere har is i maven, hvor Toyotas har "rislagment".

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : anders

Dato : 08-09-05 15:15

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> Føj, det kommer til at koste på bundlinien at tilbagekalde så mange biler:

> [...]

"De indkaldte biler er fra perioden 1989-1996 inklusiv firehjulstrækkere,
kompakte pickups og T-100 pickups, oplyser Toyota."

Mon det er pga af kundepleje eller af frygt for retssager man indkalder 17
år gamle biler ?

Anders

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 15:16

"anders" <nejtaktilspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> kompakte pickups og T-100 pickups, oplyser Toyota."
>
> Mon det er pga af kundepleje eller af frygt for retssager man indkalder 17

Det ved jeg ikke, men måske er der således endnu håb for sønnens Nissan
Silvia 2.0i 16V Hatchback ..... fra 1984...;)

Den har en kendt fejl i forkammerkædetrækstrammersystemet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-09-05 15:22

> "anders" <nejtaktilspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> forkammerkædetrækstrammersystemet.

er det egentlig et ord ?

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 15:23

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> er det egentlig et ord ?

Jeg opgav at dele det..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-09-05 15:26

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Jeg opgav at dele det..

Prøv at sende det til Dansk Sprognævn for at få en kommentar.. :0)

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 15:27

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Prøv at sende det til Dansk Sprognævn for at få en kommentar.. :0)

Det vil vist kræve en for lang forklaring..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-09-05 17:45

BJ wrote:

> Det vil vist kræve en for lang forklaring..

Du mener; De ved noget om ord, ikke om biler?

--
MVH Finn ...og det var så det frankrigseventyr.
Men jeg nåede da at opleve at høre "Alsac'sisk" talt.

Fra : BJ

Dato : 17-09-05 18:40

KLIP

> Du mener; De ved noget om ord, ikke om biler?

Lige på en studs..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 08-09-05 19:21

Brian Sørup wrote:

> er det egentlig et ord ?

Det må det være. Se evt fiduso.dk.

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-09-05 21:03

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>forkammerkædetrækstrammersystemet

Mener du kædestrammeren ?

<<grin>>

--
jan@stevns.net

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 21:34

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mener du kædestrammeren ?

Det ku for nemt..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-09-05 22:09

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Det ku for nemt..

Ja ikk ....

Jeg har lige bøvlet lidt med at forklare "the significant other one",
at det må forventes at det ikke kan komme helt som et chock, at et sæt
baghjulslejer på en Scorpio skal skiftes, allerede ved 380.000km
(sådan noget billigt lort.................)

Hun har denondelyneme allerede trillet 30.000 i den , og det er pjank
og spas kørsel alt sammen - hillemænd !

--
jan@stevns.net

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 23:59

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> baghjulslejer på en Scorpio skal skiftes, allerede ved 380.000km
> (sådan noget billigt lort.................)

Det var dæleme da tidligt.

Det er en af de ting, jeg forventer Völlen tager med i hullet baghaven...

> Hun har denondelyneme allerede trillet 30.000 i den , og det er pjank
> og spas kørsel alt sammen - hillemænd !

Hun bør fluks have sin egen.

Jeg mener at have læst, Brian har en på lager og til salg..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-09-05 06:59

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Det var dæleme da tidligt.

netop ! noget billigt skrammel de har monteret ;)

>Hun bør fluks have sin egen.

det *er* jo hendes egen. Min har ikke træk, af snedige årsager

>Jeg mener at have læst, Brian har en på lager og til salg..

Mjoehhhhh.....
--
jan@stevns.net

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-05 12:40

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hun har denondelyneme allerede trillet 30.000 i den , og det er pjank
> og spas kørsel alt sammen - hillemænd !

Er det fordi hun ikke får det hos dig?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-09-05 14:27

Henrik B. skrev:

> Er det fordi hun ikke får det hos dig?

ROFL
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-09-05 15:52

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Er det fordi hun ikke får det hos dig?

hmmmmmm........ ;)
--
jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 16:53

> Føj, det kommer til at koste på bundlinien at tilbagekalde så mange biler:
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3251150/

Ja det kan være dyrt at spare de 10 ekstra ingeniører som kunne produktmodne
en bil inden den losses ud til kunderne

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 08-09-05 16:54

KLIP

> Ja det kan være dyrt at spare de 10 ekstra ingeniører som kunne
> produktmodne en bil inden den losses ud til kunderne

Det er nu også før set at 10 ingeniører har overproduktmodnet ikke blot en
bil.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~