Idag så jeg en...
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-09-05 21:20

VW Touareg W12!!!
Fine danske guleplader, MONSTERHJUL, dejlig blå farve, 4 forkromede piber,
og en fantastisk lyd da en strøg forbi mig på motorvejen.

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-09-05 21:43

> VW Touareg W12!!!
> Fine danske guleplader, MONSTERHJUL, dejlig blå farve, 4 forkromede piber,
> og en fantastisk lyd da en strøg forbi mig på motorvejen.

Men der er jo en skodæske, sådan en bil....siger du..

Du ville slet ikke kunne følge den, om du ville - den rykker for vildt..

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-09-05 21:45

> Men der er jo en skodæske, sådan en bil....siger du..

Ja, min var, men det var jo også kun en V5'er... Crappy car, still hate it
today....

> Du ville slet ikke kunne følge den, om du ville - den rykker for vildt..

Jeg må sige at jeg kørte som loven foreskrev da den kom forbi, og nej, jeg
tror ikke jeg alligevel havde en jordisk chance for at følge med. Ihvertfald
ikke i BMW'en. :)
Så skulle jeg nok have kørt i en ældre Ford 2,0 med trykladning ;)

-M
Rigtige biler trækker på baghjulene og har +200 hypper

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-09-05 21:51

> [...]
> tror ikke jeg alligevel havde en jordisk chance for at følge med.
> Ihvertfald ikke i BMW'en. Så skulle jeg nok have kørt i en ældre Ford 2,0

Det tror jeg også..

> Rigtige biler trækker på baghjulene og har +200 hypper

Jamen - hvad så med performance-vectra..? :-0

/Jan W Nielsen )

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-09-05 22:27

> Jamen - hvad så med performance-vectra..? :-0

Findes det begreb overhovedet? ;)

-M

Fra : Steen F.

Dato : 07-09-05 21:52

Morten Lorenzen wrote:
> Ja, min var, men det var jo også kun en V5'er... Crappy car, still
> hate it today....

Jeg synes det er meningsløst med en W12 eller en Cayenne på gule plader. Det
er en skam. De fine biler hører til på hvide plader med mulighed for hele
familien at ta' på tur

> -M
> Rigtige biler trækker på baghjulene og har +200 hypper

/Steen
Rigtige mænd har 25+ cm og mindst 5 elskere...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-09-05 22:21

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Morten Lorenzen wrote:

> Jeg synes det er meningsløst med en W12 eller en Cayenne på gule plader.
> Det er en skam. De fine biler hører til på hvide plader med mulighed for
> hele familien at ta' på tur

Fuldstændig enig. Man kan lige så godt indse at man ikke har råd til at have
den "rigtige" version. Og så købe en af de mange andre fede biler på hvide
plader til samme pris.

> /Steen
> Rigtige mænd har 25+ cm og mindst 5 elskere...

Ja da, men det behøver jeg ikke reklamere med :)
5?... Pfff, amatør :)
Forøvrigt håber jeg da det er elskerinder... :)

-M
Rigtige mænd er ikke bange for rust...

Fra : Steen F.

Dato : 07-09-05 22:48

Morten Lorenzen wrote:
> Ja da, men det behøver jeg ikke reklamere med :)
> 5?... Pfff, amatør :)

Tsk tsk.. bare fordi der manglede et 0 efter 5-tallet. Som min gamle
matematiklærer altid sagde: Et 0 har ingen værdi, så derfor betyder et 0
ingenting

> Forøvrigt håber jeg da det er elskerinder... :)

Ups! Det skal jeg lige tjekke op på ved næst kommende lejlighed!

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 19:02

> Ups! Det skal jeg lige tjekke op på ved næst kommende lejlighed!

Ja tag at prøv med lyset tændt - man kan til tider bliver overrasket
***ROFL***

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Psypher

Dato : 08-09-05 16:10

"> /Steen
> Rigtige mænd har 25+ cm og mindst 5 elskere...

Ja hvis man skal nøjes.

Rigtige mænd har MC med mindst 150 hk

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Martin

Dato : 07-09-05 21:54

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> -M
> Rigtige biler trækker på baghjulene og har +200 hypper

mmm, ja og der står HEMI på blokken.

Martinovics

Fra : Henrik B.

Dato : 08-09-05 12:50

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtige biler trækker på baghjulene og har +200 hypper

Du mener selvfølgelig 200+ Hk - ik'? )

Rigtige biler har 350+ Nm...!

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-09-05 13:09

"Henrik B." <mailto:saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener selvfølgelig 200+ Hk - ik'? )

Naturligvis.

> -----------------------------
> Rigtige biler har 350+ Nm...!

Shut up!...

-M
Rigtige biler er begrænset til 250 km/t :)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.160.237.218)

Fra : Henrik B.

Dato : 08-09-05 13:17

> Shut up!...

Misndelse er en grim ting. )

> -M
> Rigtige biler er begrænset til 250 km/t :)

Rigtige biler har ingen begrænsninger! )

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 10-09-05 09:06

Rigtige mænd kører stadig rundt i deres Volvo 245 St.Car, selvom den skulle
have været synet i forgårs :-0

(Mon ikke man lige kan trække den lidt, indtil nyt bil er indkøbt?)

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-09-05 13:58

Morten Lorenzen wrote:
> VW Touareg W12!!!
> Fine danske guleplader, MONSTERHJUL, dejlig blå farve, 4 forkromede piber,
> og en fantastisk lyd da en strøg forbi mig på motorvejen.

Lige for at gå i den helt helt anden boldgade, i dag så jeg en af de
nye Lada'er.
Utroligt at folk vælger den frem for andre biler i næsten den samme
prisklasse.

mvh

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 21:46

> VW Touareg W12!!!
> Fine danske guleplader, MONSTERHJUL, dejlig blå farve, 4 forkromede piber,
> og en fantastisk lyd da en strøg forbi mig på motorvejen.

Så en Phaeton forleden på danske plader og også en W12 - lidt for lækker
øse.
Bilen blev ført af en kvinde på maks 30 år - vil jeg skyde hende til.
Nummerpladen var vist SCA eller SAC

Prisen er omkring 2.5 mill. - vildt.

Allan

Fra : KB

Dato : 10-09-05 15:09

> [...]
> Fine danske guleplader, MONSTERHJUL, dejlig blå farve, 4 forkromede piber,
> og en fantastisk lyd da en strøg forbi mig på motorvejen.

Så den med hvide (danske) plader i dag.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-09-05 15:22

> Så den med hvide (danske) plader i dag.

Men hvorfor skulle man dog betale 400.000 til skattefar i Danmark, hvis man
bor og arbejder i Sverige...?

(Er du misundelig - det lyder sådan)

/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 10-09-05 16:29

Jan W Nielsen wrote:

> Men hvorfor skulle man dog betale 400.000 til skattefar i Danmark,
> hvis man bor og arbejder i Sverige...?
>
> (Er du misundelig - det lyder sådan)

Ser du jantelov over alt ?

Det er da tydeligt at han hentyder til Touareg'en, og ikke Morten's BMW

/Brian

Fra : KB

Dato : 10-09-05 16:27

> Men hvorfor skulle man dog betale 400.000 til skattefar i Danmark, hvis
> man bor og arbejder i Sverige...?
>
> (Er du misundelig - det lyder sådan)
>
> /Jan W Nielsen

Hmm Jan... Jeg tænker på VW Touaregen. Hvad tænker du på?

Fra : KB

Dato : 10-09-05 16:30

"KB" <klne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm Jan... Jeg tænker på VW Touaregen. Hvad tænker du på?

Nu du siger det, kan jeg godt se, at jeg klippede for meget i det
oprindelige indlæg, så det så ud til, at jeg omtale Mortens BMW. Men det var
altså ikke tilfældet, undskyld misforståelsen.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-09-05 17:06

> Hmm Jan... Jeg tænker på VW Touaregen. Hvad tænker du på?

Ingenting - jeg undskylder.

Der er bare før folk, der har været efter folk med biler på udenlandske
plader eller gule plader.

/Jan W Nielsen