Dørtrinbeskytter
Fra : none

Dato : 07-09-05 18:34

Jeg har netop købt ny bil og havde egentlig tænkt mig at montere
dørtrinbeskytter så lakken ikke bliver lige så smadret som den er i
mange andre biler.
Dog er jeg blevet lidt i tvivl og det rent faktisk nærmere vil øge
risikoen for rust (skjult) da der ofte ligger vand på dørtrinnet efter
at have kørt i regnvejr.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-09-05 20:05

"none" <0@stud.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dog er jeg blevet lidt i tvivl og det rent faktisk nærmere vil øge
> risikoen for rust (skjult) da der ofte ligger vand på dørtrinnet efter

Du kunne måske nøjedes med at klæbe noget folie lignende dette
http://cdcardic.e-supplies.dk/ProductInfo.asp?ProductId=37200 341x på
dørtrinnet, så kan du jo også se om rusten sniger sig ind på bilen.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-09-05 20:13

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://cdcardic.e-supplies.dk/ProductInfo.asp?ProductId=37200 341x på
> dørtrinnet, så kan du jo også se om rusten sniger sig ind på bilen.

Jeg kan se mit link ikke virker, hvis du bruger copy'n'paste til og med 341x
så gør det.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 19:04

> [...]
> Dog er jeg blevet lidt i tvivl og det rent faktisk nærmere vil øge
> risikoen for rust (skjult) da der ofte ligger vand på dørtrinnet efter

Hvad med bare at løfte føderne :)

Det har jeg haft god erfaring med på alle mine biler, det er både gratis og
virker fortrinligt.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-05 20:40

> Det har jeg haft god erfaring med på alle mine biler, det er både gratis
> og virker fortrinligt.

Også en løsning, men en sort 'strejf' af noget sort klæder
eks. en helt rød bil ganske godt.,o)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-09-05 23:19

On Wed, 07 Sep 2005 19:34:19 +0200, none <0@stud.ku.dk> wrote:

> [...]
>Dog er jeg blevet lidt i tvivl og det rent faktisk nærmere vil øge
>risikoen for rust (skjult) da der ofte ligger vand på dørtrinnet efter

Havde du nu købt en Hyundai Sonata, havde det været standardudstyr.

Venlig hilsen
Folmer