luftmængdemåler.
Fra : Preben Jepsen

Dato : 07-09-05 18:12

Hej herinde.
Er der en eller flere kloge hoveder, der kan sige mig hvor jeg finder
luftmængdemåleren på en fiat ducato 2,8 JTD. Har ledt som en vild!

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 19:07

> Er der en eller flere kloge hoveder, der kan sige mig hvor jeg finder
> luftmængdemåleren på en fiat ducato 2,8 JTD. Har ledt som en vild!

Jeg aner ikke hvordan sådan en kasses motorrum er indrettet :)

Men! Prøv at følge rør/slanger fra luftfilteret.
Da den sidder på indsugningssiden imellem luftfilter og turbolader burde den
være til at finde ved at følge indsugningsvejen fra luftfilter til
turbolader.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-09-05 22:02

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev :

>Jeg aner ikke hvordan sådan en kasses motorrum er indrettet :)

me neither - men hva i alverden skulle man bruge en sådan til på en
dieselmaskine `?
--
jan@stevns.net

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-09-05 08:23

> Er der en eller flere kloge hoveder, der kan sige mig hvor jeg finder
> luftmængdemåleren på en fiat ducato 2,8 JTD. Har ledt som en vild!

Hvis du finder luftfilterkassen burde det være ret let at finde
luftmassemåleren. Den sidder på slangen der går fra luftfilterkassen ind til
motoren.

--

MVH

Thomas Landberg
Seat Toledo III 1.9TDi/Seat Altea 2.0 16V TDi DSG
www.bokstuning.dk