servo olie ? audi 100
Fra : klaus nielsen

Dato : 07-09-05 10:21

hej
hvad for en slags olie skal der i servosystemet på en audi 100 fra 83 ?
og hvor køber man det ?
på forhånd tak
--
klaus nielsen

Fra : Martin

Dato : 07-09-05 11:32

> hej
> hvad for en slags olie skal der i servosystemet på en audi 100 fra 83 ?
> og hvor køber man det ?
> på forhånd tak

Den er ret speciel, og kan vist kun købes hos Audi. Du må IKKE bruge
almindelig servo-olie.

/Martin

Fra : klaus nielsen

Dato : 07-09-05 13:29

> Den er ret speciel, og kan vist kun købes hos Audi. Du må IKKE bruge
> almindelig servo-olie.
>
> /Martin

ok. tak for svaret

hilsen klaus

Fra : Martin

Dato : 07-09-05 15:54

> ok. tak for svaret
>
> hilsen klaus

Velbekomme. Du må gerne vende tilbage med hvad det koster - jeg skal have
fyldt en lille smule på min, men ikke hvis det koster en bondegård!

/Martin

Fra : klaus nielsen

Dato : 09-09-05 22:26

--
> Velbekomme. Du må gerne vende tilbage med hvad det koster - jeg skal have
> fyldt en lille smule på min, men ikke hvis det koster en bondegård!
>
> /Martin

det skal jeg nok gøre... men det flyder ikke just med audi værksteder i
nordjylland

mvh klaus nielsen