Bærekugle røg ud...
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 06-09-05 21:27

Jeg har lige købt en Renault 19 ´93 til konen, da jeg kørte ud fra mit
arbejde idag røg den nederste bærekugle ud af soklen... så hjulet røg helt
op i hjulkassen, det har jeg aldrig set før... Der var fyldt med fint
jernstøv i soklen.
Nu er der så en ny på (biltema 69,-) og den anden skifter jeg i weekenden,
men det er da godt det ikke skete med 130 km/t på motorvejen..
Iøvrigt kan jeg se at sporingen er røget en tur, rattet sidder ikke helt
lige, er normalt når den har fået den tur?

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 21:33

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Iøvrigt kan jeg se at sporingen er røget en tur, rattet sidder ikke helt
> lige, er normalt når den har fået den tur?

Det mest "normale" er at skidtet går i stykker ved meget lav hastighed og
når man drejer. Har er delene i styretøjer belastet betydelig mere end ved
ligeudkørsel uanset hastighed.
Jeg vil mene at du bør spore bilen efter sådan en tur.

--
Tom