Låsebolte til fælge
Fra : Brian Wolter

Dato : 06-09-05 19:42

Hej,
Kender I nogle gode og solide låsebolte til fælge.
Jeg vil gerne sikre at mine hjul ikke bliver stjålet. Det drejer sig om en
Mazda 3 - Touring +. Der er 16" alufælge.
Jeg har kigget hos Thansen, men jeg synes ikke at der var nogen til min bil.

På forhånd tak.

/Brian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-09-05 20:06

"Brian Wolter" <brian@wolte'r.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mazda 3 - Touring +. Der er 16" alufælge.
> Jeg har kigget hos Thansen, men jeg synes ikke at der var nogen til min

Biltema har sådan noget, også med farve på hvis det er noget.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Klaus G.

Dato : 06-09-05 21:32

> bil.

www.bigwheels.dk sælger bla OZ låsebolte, dem har jeg på mine 17" fælge, de
virker fint...

Jeg ved ikke helt hvad du mener med "solide", en bolt, er vel en bolt,
eller? Anyway, OZ er et kvalitetsmærke, så der går du ihvertfald ikke galt i
byen.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Brian Wolter

Dato : 07-09-05 19:47

> [...]
>
> Jeg ved ikke helt hvad du mener med "solide", en bolt, er vel en bolt,
> eller? Anyway, OZ er et kvalitetsmærke, så der går du ihvertfald ikke galt

Dem kigger jeg på. Tak for hjælpen

/Brian