Berlingo - vaskehal
Fra : Peter Holm

Dato : 06-09-05 18:28

heysa

Kan min nye Berlingo 2.0 Hdi gå i en standard vaskehal?
Skal antennen skrues af før vask?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-09-05 18:51

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> Kan min nye Berlingo 2.0 Hdi gå i en standard vaskehal?

Såå stor er den heller ikke :)

> Skal antennen skrues af før vask?

Vil jeg KRAFTIGT anbefale. Ikke mindst pga. dem der vasker bagefter ;))).

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-09-05 18:46

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in news:431dd0c0$0$11698
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Kan min nye Berlingo 2.0 Hdi gå i en standard vaskehal?

Måske.

Mine forældres SAAB NG900 burde kunne jo, men alligevel stopper stort set
samtlige haller her i Kolding når den når til bagsmækken...

> Skal antennen skrues af før vask?

Uanset hvilken bil, ja.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Steen F.

Dato : 07-09-05 03:00

Peter Holm wrote:
> Kan min nye Berlingo 2.0 Hdi gå i en standard vaskehal?

Størrelsesmæssigt ville jeg ikke være nervøs. Jeg har uden problemer haft en
Renault Trafic varevogn i vaskehal! Men der er jo forskel på vaskehaller...
Men jeg tvivler mere på, om din bil må få undervognsvask. Tjek lige efter i
manualen. Jeg havde engang en Xsara2 årg. 2001, som ikke måtte få
undervognsvask pga. ledningsnettet i motorrummet. Så lakken var altid fin,
men der hang en halv pløjemark af jord neden under den og slæbte afsted
altid...

> Skal antennen skrues af før vask?

Ja. Men hvis du har tagspoiler på bagruden, kan der muligvis blive et
problem med den (er dog langt fra sikker. Der plejer at stå lidt info
omkring dette uden for vaskehallen).

MVH Steen

Fra : fagus

Dato : 07-09-05 16:59

vores berlingo har ingen problemer
og vi skruer altid antennen af
fagus

Fra : Peter Holm

Dato : 12-09-05 20:59

fagus wrote:
> vores berlingo har ingen problemer
> og vi skruer altid antennen af
> fagus

nu har den fået en tur - incl undervogn - ingen problemer so far, men jeg
vil da lige tjekke det med undervognsskyl med citroen.

vh
Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Peter

Dato : 13-09-05 07:20

> nu har den fået en tur - incl undervogn - ingen problemer so far, men jeg
> vil da lige tjekke det med undervognsskyl med citroen.

Det står i instruktionsbogen til bilen - gør det i hvert fald til min
Citroen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com