For fed til Mercedes.....
Fra : TDN

Dato : 06-09-05 18:07

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3246284/

Så er det da godt han kunne få en VW.....

Mvh
Thomas

Fra : Steen F.

Dato : 06-09-05 20:20

TDN wrote:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3246284/
> Så er det da godt han kunne få en VW.....

Jeg tror 160 kg kan ødelægge ethvert sæde. Især hvis manden sætter sig ind
med et brag - så snakker vi måske om et tryk på over 1 ton hver gang. Men
jeg troede da egentlig at en S-klasse kunne holde til lidt af hvert. Men en
sjov historie er det da. "Svinet" kan jo bare tabe sig.. jeeezusss....

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 21:02

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3246284/
>
> Så er det da godt han kunne få en VW.....

Hehe, havde det samme problem i konens Sierra. Jeg satte mig ind med mine
voldsomme 80 Kg og så knækkende stellet i stolen. Derefter gik det rigtigt
galt.
Jeg ville så svejse stellet igen og det gik da også fint. Desværre fik et
par gløder fat i polsteret og så gik der ild i sædet.....shyt, jeg nåede
lige at slukke ilden, men det fik alligevel grimme brændpletter på
kanten.......Godt at bilen blev smadret og beviset mod mine svejseevner er
gemt for øvrigheden

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-09-05 21:20

> Så er det da godt han kunne få en VW.....

Der er INTET over eller ved siden af Mercedes, når vi taler kvalitet.

Den er bygget som en bankboks.. ))

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 21:29

> Der er INTET over eller ved siden af Mercedes, når vi taler kvalitet.
>
> Den er bygget som en bankboks.. ))

En Franz Jãger ?

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-09-05 21:51

> En Franz Jãger ?

Mindst...!!

(Faktisk er der nu en producent, der har taget navnet på pengeskabene fra
Olsenbanden og bruger det som varemærke på sine pengeskabe.. Ha-ha.. Der VAR
ikke noget pengeskab fra den virkelige verden, der hed Franz Jäger.)

/Jan W Nielsen

Fra : Robert Andersen

Dato : 06-09-05 22:30

> [...]
> Olsenbanden og bruger det som varemærke på sine pengeskabe.. Ha-ha.. Der
> VAR ikke noget pengeskab fra den virkelige verden, der hed Franz Jäger.)

he he, har også set dem:
http://www.diplomatsafe.dk/franz_jaeger.htm

/Robert

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 08-09-05 10:02

"Robert Andersen" <rowand@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:431e0a64$0$94402$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> he he, har også set dem:
> http://www.diplomatsafe.dk/franz_jaeger.htm

Der er dog en mangel - de kommer ikke fra Berlin (som de
gjorde i filmene).

/Jakob

Fra : spamsen

Dato : 07-09-05 11:51

In news:431dcccb$0$18650$14726298@news.sunsite.dk,
TDN <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> typed:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3246284/
FED historie :)

> Så er det da godt han kunne få en VW.....
.... men hvilken? godt journalister ikke render med en ½vind....

> Mvh
> Thomas
Vh.
Flemming