Gode dæk i 195/50 - 15 ?
Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 08:46

Hejsa Alle

Har overvejet at købe nye sutter til min Golf II,

Har følgende kritierer, det skal være et sommerdæk og skal så PISSE godt
fast i vådt føre..

Ville aller helst ha: Vredestein T-TRAC Si

Da det få fantastiske anmeldelser, men det laver de ikke i 195/50 - 15 :o/

Er der andre der har en god ide ?

Mvh
Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-09-05 08:53

> Har følgende kritierer, det skal være et sommerdæk og skal så PISSE godt
> fast i vådt føre..
> Ville aller helst ha: Vredestein T-TRAC Si

Bridgestone Potenza RE720, fantastisk i vådt føre.
Ikke særlig meget støj.
Ved ikke endnu hvor slid stærke.
http://makeashorterlink.com/?Y50023EBB
mvh
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 09:34

> Bridgestone Potenza RE720, fantastisk i vådt føre.
> Ikke særlig meget støj.
> Ved ikke endnu hvor slid stærke.
> http://makeashorterlink.com/?Y50023EBB

Slidet er jeg ligeglad med, bare de står fast...
Sjovt så var de mit andet valg

Mvh
Morten

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-09-05 09:40

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville aller helst ha: Vredestein T-TRAC Si
>
> Da det få fantastiske anmeldelser, men det laver de ikke i 195/50 - 15 :o/

Jeg syntes at flere brugere har udtalt at RE 720 støjer, noget jeg også har
bemærket i tests. Men ellers får det dæk normalt stor ros, og var også det
dæk jeg overvejede da jeg skulle have nye sommersutter. Det endte med
Yokohama A539 hvilket jeg ikke har fortrudt, selv om jeg har dog aldrig
prøvet RE 720. I bilmagasinets test af de to dæk vandt A539 alle discipliner
på våd asfalt og RE 720 dem på tør, men i alle tilfælde var det marginalerne
der skilte dem. A539 er i øvrigt ved at blive afløst af C.drive, så måske
der findes nogle gode tilbud på A539 rundt omkring.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-09-05 10:04

> Slidet er jeg ligeglad med, bare de står fast...
> Sjovt så var de mit andet valg

De står fast i regnvejr, punktum.

mvh
christian

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-09-05 11:05

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev:

>De står fast i regnvejr, punktum.

Alting med måde....

150 km/t igennem en snæver rundkørsel i regnvejr, det ville jeg
gerne se....*G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-09-05 11:46

>Alting med måde....

Ingen dæk kan ophæve naturlovene,

>150 km/t igennem en snæver rundkørsel i regnvejr, det ville jeg
>gerne se....*G*

Hvilke dæk kan du få til det ?

mvh

Christian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-09-05 13:16

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in

> Har følgende kritierer, det skal være et sommerdæk og skal så PISSE
> godt fast i vådt føre..

Uniroyal Raintyre?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Peter

Dato : 07-09-05 11:16

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in

> Uniroyal Raintyre?

Jeg er ikke voldsomt imponeret over de dæk - kører selv med sådan 4 stk.
205/60/15 rallye 540 - min vogn smider dem stadigvæk rundt når det er vådt
og jeg må altid træde varsomt når det regner ........ Jeg kunne også
pille boksen af

/Peter

--
http://www.grauslund.com