Alfa problemer
Fra : chris

Dato : 05-09-05 21:35

Jeg har hørt at Alfa Romeo har store værksteds udgifter, og at den står mere
på værksted end andre biler, er der nogle som kender til dette??

Christian Kias
Vennemindevej 8, 2 TV
2100 Kbh Ø
tlf. 3929 6567
Mobil. 6061 2609
Mail. c_kias@get2net.dk

Fra : HKN

Dato : 05-09-05 22:17

"chris" <dsl160941@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at Alfa Romeo har store værksteds udgifter, og at den står
> mere på værksted end andre biler, er der nogle som kender til dette??

Ja, der er sikkert en masse ikke-Alfa ejere som kan bekræfte dette faktum.

Jeg har iøvrigt hørt at det ikke kun er Peugeot biler, som brænder - er
der
nogen der kender til dette? Jeg har også hørt at luftmassemåleren går i
stykker på næsten alle VW's biler - er der nogen som kender til dette?

-HKN

It has removed 3 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-05 22:22

HKN skriver:

> [...]
> nogen der kender til dette? Jeg har også hørt at luftmassemåleren går i
> stykker på næsten alle VW's biler - er der nogen som kender til dette?

ROFL

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-09-05 08:36

"chris" <dsl160941@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mere
> på værksted end andre biler, er der nogle som kender til dette??

Ud fra Warranty Directs erfaringer fortæller What Car i begyndelsen af
august, at Alfa Romeo ligger nummer 26 blandt 30 mærker nå det gælder
stabilitet.

http://www.whatcar.com/News_Article.asp?NA_ID=216403&EL_ID=3135529&ST=fromcurrentresults#
(se de tre links i bunden)

Den svenske maskinskaderapport 2003 fortæller at Alfa Romeo ligger nummer 29
af 34 mærker nå det gælder stabilitet, om det er godt eller skidt er vel op
til dig at bedømme. Maskinskaderapporten findes lettest ved at søge efter
maskinskaderapport på Google.

PS. Begge instanser bedømmer ud fra antallet af værkstedsbesøg.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Morgan Jones

Dato : 06-09-05 17:47

Audi er nr. 28 ?

Errmmmmmm.......... ok.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-09-05 19:03

chris wrote:

> Jeg har hørt at Alfa Romeo har store værksteds udgifter, og at den står mere
> på værksted end andre biler, er der nogle som kender til dette??

Det kan jeg ikke tro. Ikke idag. Sikkert for 20 år siden.

Er det en bestemt version du tænker på.?

NB. Forkort din signatur. Se hvordan/hvorfor på www.usenet.dk

Mvh. Jørgen