Lease bil, hvor???
Fra : Kent Rosendahl

Dato : 05-09-05 18:39

Hej Gruppe

Jeg har lovet en kammeraet at finde nogle forskellige forslag til en
firmabil (varevogn). Umiddelbart ville jeg mene, at det er en fordel at
lease, men jeg kan ikke rigtig finde nogle sider ud over mercedes.dk der
leaser varebiler.

Det skal lige siges at han osse overvejer at købe, eneste krav fra hans side
er faktisk at der er plads til tre personer.

Jeg håber gruppen kan komme med nogle input.

Venlig hilsen

Kent Rosendahl

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-09-05 19:22

Kent Rosendahl wrote:

> [...]
> er faktisk at der er plads til tre personer.
>
> Jeg håber gruppen kan komme med nogle input.

Jeg vil foreslå at du kommer med en del gode argumenter _hvorfor_ der
skal leases.

Det fremgår ikke af dit indlæg.

Der er fordele/ulemper. Afhængig af mange ting.
Man skal vide noget mere om hvorfor der skal leases for at kunne
fortælle dig om det.

Kig også i tidligere indlæg. jeg har set det har været diskuteret
tidligere.

Mvh. Jørgen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-09-05 20:18

"Kent Rosendahl" <kent001@worldonline.dk> skrev :

>men jeg kan ikke rigtig finde nogle sider ud over mercedes.dk der
>leaser varebiler.

Hvordan har du da søgt ?

Hvis du prøver at søge med google, og bruger ordene "leasing" og
"varevogne" - så dukker der da masser op

Well - en af de allerstørste spillere på *det* marked er da SAC
Leasing http://www.sacleasing.dk

--
jan@stevns.net

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-05 21:43

Kent Rosendahl skriver:

> [...]
> firmabil (varevogn). Umiddelbart ville jeg mene, at det er en fordel at
> lease, men jeg kan ikke rigtig finde nogle sider ud over mercedes.dk der

Vi har biler fra nordania leasing...

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 17:54

"Kent Rosendahl" <kent001@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side er faktisk at der er plads til tre personer.
>
> Jeg håber gruppen kan komme med nogle input.

Jeg vil anbefale ALD...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 14-09-05 06:04

Kent Rosendahl wrote:

> [...]
> firmabil (varevogn). Umiddelbart ville jeg mene, at det er en fordel
> at lease, men jeg kan ikke rigtig finde nogle sider ud over

http://www.autolease.dk/

Ole Thomsen