Til Claus Fabritius og andre - Vedr forsik~
Fra : Kim

Dato : 05-09-05 14:50

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev
> Prøv at finde en forsikringsformidler, jeg ved Claus Fabritius her
> fra gruppen fik en billig forsikring på den måde..

Kan en her fra gr.anbefale en god forsikringsformidler i Kbh's området ?

Mvh Kim

Fra : Fabritius

Dato : 05-09-05 15:53

Kim wrote:

> Kan en her fra gr.anbefale en god forsikringsformidler i Kbh's området ?

Det john skriver er ikke helt rigtigt. Jeg benytter ikke en
forsikringsformidler, men et lille lokalt selskab fra Holbæk. Selskabet
hedder hf-forsikring og kan sælge forsikringer til yderst
konkurrencedygtige priser.

Jeg giver ca. det halve af hvad Tryg vil have for at forsikre min bil.
Fordelen hos HF er at de ikke bruger begrebet "scecielbiler". For dem er
en bil bare en bil hvis der skal tegnes ansvar på dem, og det giver
nogle yderst gunstige priser. Ved fx. at en kammerat brugte dem til at
forsikre en BMW M3 E30. Han gik fra noget der ligner 12kkr om året til
lidt under 4000 for ansvar.

Prøv at givedem et kald og se hvad de kan gøre for dig
--
Lovligt streetrace i Køge:

http://streetrace.fabritius.nu

Fra : Kim

Dato : 05-09-05 21:14

"Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev

> [...]
> forsikringsformidler, men et lille lokalt selskab fra Holbæk. Selskabet
> hedder hf-forsikring og kan sælge forsikringer til yderst

Er det denne:

HF FORSIKRING
Ahlgade 41 - 43
4300 Holbæk
Tlf: 5943 2694
Fax: 5944 3012
Mail: info@hf-forsikring.com
www.hf-forsikring.com ?

> [...]
> 4000 for ansvar.
>
> Prøv at givedem et kald og se hvad de kan gøre for dig

Will do. Tak

Mvh Kim

Fra : Fabritius

Dato : 05-09-05 23:48