fra hvide plader til gule plader
Fra : amalie hult

Dato : 05-09-05 09:27

hej

er der nogle der kender reglerne for at ombygge en golfII fra hvide plader til en
gule plader?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.66.175.73)

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 09:44

> er der nogle der kender reglerne for at ombygge en golfII fra hvide plader
til en
> gule plader?

tror ikke det kan lade sig gøre, du får vist ikke nogle penge ihvertfald..

Skal det gøres skal den "sælges" til udlandet, så du får afgiften minus 15%
(mener jeg det er) tilbage, og så skal du importere den igen, på gule
plader, og få den vurderet..

Det kan dog SLET ikke betale sig....

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 22:34

Ja det kan jeg fortælle lidt om
købte en golf 2 1984 diesel for 4000 kr efter lidt rep var den klar til syn
stod i ca 7000kr
Den var oprindelig på hvide plader jeg ville så have den på gule plader og
efter en lille snak med told væsnet fik jeg at vide at det ville koste mig
7000 kr i afgift
Så den kom på gaden på hvide plader
Og med de benzin priser vi har fået er det endelig godt at vi kan køre mere
end 2 personer i den