Bøvs 2
Fra : Henri Gath

Dato : 04-09-05 23:32

Man burde sætte bistandsklienter i koncentrationslejre, så der blev mere
plads til alle de småfede håndværkere i deres firhjulstrækkere på gule
plader, som de kører i privat....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-09-05 23:46

Hej!

Henri Gath wrote:

> Man burde sætte bistandsklienter i koncentrationslejre, så der blev mere

Kan du ikke finde en anden gruppe at irritere?

Kook alert...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Henri Gath

Dato : 04-09-05 23:58

> Hej!

> Kan du ikke finde en anden gruppe at irritere?

du er måske en af dem?

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-05 00:13

Kim Voss Schrader wrote:
> Kook alert...

Dont feed the troll..

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-05 05:11

Henri Gath skriver:

> Man burde sætte bistandsklienter i koncentrationslejre, så der blev mere
> plads til alle de småfede håndværkere i deres firhjulstrækkere på gule
> plader, som de kører i privat....

Vorherre bevares

Få dig dog et liv og tag dig dog af din kone i stedet for at belemre os
andre med sådan en gang lort.

Får du for lidt siden du altid skal brokke dig ?

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 05-09-05 05:49

> [...]
> andre med sådan en gang lort.
>
> Får du for lidt siden du altid skal brokke dig ?

Det må tossen da selvom - desuden har han heller ikke fattet at man
rent faktisk gerne må køre rundt i sin gulplade-bil - privat - sålænge
man husker at betale moms på den

Der er nok nogen der har piftet hans trehjuler

Nå, nu vil jeg sætte mig ud i min gulpladebil - den er dog ikke 4x4

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 05-09-05 07:15

> [...]
> andre med sådan en gang lort.
>
> Får du for lidt siden du altid skal brokke dig ?

Usympatisk har du altid været...................

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-05 14:53

Henri Gath skriver:

> Usympatisk har du altid været...................

Nej, derimod bundærlig.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Non-Desperado

Dato : 05-09-05 07:46

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev:

>Henri Gath skriver:

>Får du for lidt siden du altid skal brokke dig ?

Det er vel fordi at han selv er "på gule plader".....dvs. at han
får "varerne" ind bagfra... *G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-09-05 20:45

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:daqnh1ds665pnl51b2o5oa3skvrqio3e7s@4ax.com...

> Det er vel fordi at han selv er "på gule plader".....dvs. at han
> får "varerne" ind bagfra... *G*

Du mener: Bæskubber?

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-09-05 21:19

Henri Gath wrote:

> Du mener: Bæskubber?

Nutellaplov?

Lars B

Fra : Peter Weis

Dato : 05-09-05 21:54

Henri Gath wrote:

> Du mener: Bæskubber?

Nej, Non-Desperado snakkede ikke om din makker.

Peter

Fra : Anders Christensen

Dato : 05-09-05 06:40

Henri Gath wrote:
> Man burde sætte bistandsklienter i koncentrationslejre, så der blev mere
> plads til alle de småfede håndværkere i deres firhjulstrækkere på gule
> plader, som de kører i privat....

\|||/
(o o)
| Please |