Road Rage
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-09-05 19:05

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=255867&r=8

En knytnæve og stjålne nøgler var resultatet her ...
--
Per, Esbjerg

Fra : RP

Dato : 05-09-05 07:40

> En knytnæve og stjålne nøgler var resultatet her ...

Jeg må nu indrømme, at jeg havde lyst til at gøre det samme ved den
bilist, der var ved at køre frontalt ind i mig her den anden dag.
Vedkommende kunne ikke overskue at holde sin egen bane og snakke i
telefon samtidig...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-09-05 14:13

Per Henneberg Kristensen wrote:
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=255867&r=8
> En knytnæve og stjålne nøgler var resultatet her ...

Er man i udlandet, og der kommer nogen hen til bilen har man sine døre
låst. I de fleste tilfælde også selvom det ser ud til at det er politiet.

Det skal man altså også til at gøre herhjemme.

--
MVH Finn ..der har fået job med at køre til Frankrig.
Om det så også bliver vedvarende må tiden vise.