? køb af Haynes for en given bil
Fra : Per Krabbe

Dato : 04-09-05 18:08

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-09-05 19:20

Fra : Per Krabbe

Dato : 04-09-05 19:28

> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Kanon godt bud. Takker.

Per Krabbe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-09-05 19:20

Per Krabbe skriver:

> Hvor købes den billigst ?

Brugt.

Prisen er næsten altid den samme fra ny, så Køsters motorboghandel i
Randers kan anbefales...

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 10:35

> Per Krabbe skriver:

> Brugt.
>
> Prisen er næsten altid den samme fra ny, så Køsters motorboghandel i
> Randers kan anbefales...

Vrøvl, han har både nye og brugte, og der er stor prisforskel.

Har selv handlet der flere gange, med største tilfredshed.

/David

Fra : Per Tolbøll

Dato : 04-09-05 20:53

> Hvor købes den billigst ?

Vores allesammens T. Hansen har dem undertiden til kampagnepris ( = -25%).
Værd at prøve, i det mindste.

/Per

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-09-05 15:29

Sun, 4 Sep 2005 19:07:44 +0200, skrev Per Krabbe, på 5 linier, i
<431b2a54$0$37054$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

>Hvor købes den billigst ?
>
>pkc

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/StoreCatalogDisplay?storeId=10001&catalogId=10001
Som er det billigste sted.
Deres priser er incl porto.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-09-05 16:49

Tak for hjælpen.

Jeg valgte -

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Bare OK ok service ! Og så er der lige det at man kan få en kopi af en
gammel test eller "anmeldelse" af en bil.

Os der ikke har råd til at købe udelukkende nye biler - synes det er kanon
at kunne få en test af en bil fra 1981/82

Ham kan jeg kun anbefale.

mvh
Per Krabbe

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-09-05 17:15

Mon, 5 Sep 2005 17:49:00 +0200, skrev Per Krabbe, på 18 linier, i
<431c68f3$0$37087$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>Os der ikke har råd til at købe udelukkende nye biler - synes det er kanon
>at kunne få en test af en bil fra 1981/82

Ja på mit link koster de omkring 179,- kr incl porto
Og kan også anbefales.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-09-05 18:48

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Ja på mit link koster de omkring 179,- kr incl porto
> Og kan også anbefales.

Helt sikkert et bedre bud prismæssigt (og det var jo det jeg søgte efter i
mit første indlæg) - jeg synes nu bare han var så flink da jeg talte med ham
og det sætter jeg også pris på

pkc

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-09-05 18:51

> Ja på mit link koster de omkring 179,- kr incl porto
> Og kan også anbefales.

Jeg chekede lige ved at prøve købe -

hvilke IKKE var muligt at undgå.

Lidt af fordelen forsvinder så.

Bare lige til orientering -

mvh
Per Krabbe

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-09-05 07:37

Mon, 5 Sep 2005 19:51:29 +0200, skrev Per Krabbe, på 20 linier, i
<431c85aa$0$25669$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

>Jeg chekede lige ved at prøve købe -

>hvilke IKKE var muligt at undgå.
>
>Lidt af fordelen forsvinder så.
>
>Bare lige til orientering -
Jeg har heller aldrig betalt dette.
Og det bliver heller ikke trukket på din konto

--
MVH Karsten
Horsens