det blev en ny vectra
Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 04-09-05 16:30

Købte mig en "ny" vectra i dag.. da 1,6eren var for sløv

- Vectra A årgang 1992
- KUN 193.000 KM!
- 2.0i GL (115 heste)
- Bordeauxmetal
- Servo
- Soltag (ingen rust omkring det!!!!)
- Centrallås (4 døre plus bagklap)
- Kørelys
- Nye dæk
- Ny udstødning
- Ingen rust (undervognsbehandlet 2 gange de seneste 4 år)
- Nyt headunit (Sony CDX-5470RDS - Tror det er noget THANSEN noget)
- Standard dørhøjtalere og højtalere i instrumentpanel - samt højtalere i
hattehylden
- Nakkestøtter for og bag

Jeg synes jeg har fået mange ting for 10500,- kroner især fordi den er
nysynet (maj 2005) og så lå der lige 2 nye kileremme nede ved reservehjulet

Se billeder på dk.binaer.motor og smid mig en kommentar omkring prisen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-09-05 16:32

vogt- 5750 ringe skriver:

> Jeg synes jeg har fået mange ting for 10500,- kroner især fordi den er
> nysynet (maj 2005) og så lå der lige 2 nye kileremme nede ved reservehjulet

Fint køretøj der har nok kilometer tilbage i sig til dig....

Kan den holde næste syn uden de voldsomme reperationer (det burde den
kunne) er det jo pisse billigt.... Det er jo kun benzinen der koster..

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 04-09-05 16:37

> [...]
> Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
> Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Jeg føler at de nemt kunne have taget flere penge for den ;:: men de skulle
bare have den ud og havde sat den til 15000 i juni! Da jeg så vendte tilbage
nu ... og de stadig havde den bød jeg ind og de sagde ja

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 04-09-05 16:41

ja selv omdrejningstæller har den

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 17:07

vogt- 5750 ringe wrote:

> Jeg synes jeg har fået mange ting for 10500,- kroner især fordi den er
> nysynet (maj 2005) og så lå der lige 2 nye kileremme nede ved
> reservehjulet

Tillykke, det lyder jo som et fund til de penge - og glædeligt at du holder
fast i Vectra, selv om du var på afveje

> Se billeder på dk.binaer.motor og smid mig en kommentar omkring prisen

Dem kan jeg desværre ikke se på CC's server

/Brian

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-09-05 17:18

Hej,

On Sun, 4 Sep 2005 18:06:30 +0200, "Brian" <briank@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Dem kan jeg desværre ikke se på CC's server

Du ved godt at de har en newsbin.cybercity.dk som har binær grupperne,
ikke?

** Lars

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 17:22

Lars Knudsen wrote:

> Du ved godt at de har en newsbin.cybercity.dk som har binær grupperne,
> ikke?

Jojo, gruppen har jeg, men alt jeg kan se er et svar fra Henrik B.

/Brian

Fra : Basil

Dato : 04-09-05 17:46

Brian wrote:

> Jojo, gruppen har jeg, men alt jeg kan se er et svar fra Henrik B.
>
> /Brian

Samme her, har også CC.
Kai

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 04-09-05 17:21

"vogt- 5750 ringe" <rolandvogt@gmailNOSPAM.com> skrev i en meddelelse
> Købte mig en "ny" vectra i dag.. da 1,6eren var for sløv

og¨så må I da gerne stemme den ind på bilgalleri.dk

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 17:24

vogt- 5750 ringe wrote:

> Se billeder på dk.binaer.motor og smid mig en kommentar omkring prisen

Og den ser jo nydelig ud - takker

Som sagt, en nysynet bil til 10K og i god stand, betragter jeg som lidt af
et fund...

/Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-09-05 17:43

"vogt- 5750 ringe" <rolandvogt@gmailNOSPAM.com> skrev i en meddelelse

> Købte mig en "ny" vectra i dag.. da 1,6eren var for sløv

Tillykke, den er virkelig najs!!!. Umiddelbart klare den >2år, biler som ser
sådan ud, plejer at være holdt "efter bogen"= et langt liv :).

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 17:42

> - Nyt headunit (Sony CDX-5470RDS - Tror det er noget THANSEN noget)

som om at Thansen ville sælge et kvali produkt som Sony...

Mvh
Morten

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-09-05 19:23

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev:

>som om at Thansen ville sælge et kvali produkt som Sony...

Nemlig, hvis man vil have en Sony-radio, skal man gå i Harald
Nyborg..... *G*

(Der købte jeg i øvrigt min)

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-09-05 18:04

vogt- 5750 ringe skrev:

> - Vectra A årgang 1992
> - KUN 193.000 KM!
> - 2.0i GL (115 heste)

Lyder som dén motor der ligger i min (kan knække tandremmen uden at der sker
"noget")

> - Bordeauxmetal
> - Servo

Fino

> - Soltag (ingen rust omkring det!!!!)

Godt!

> - Centrallås (4 døre plus bagklap)

Sådan!

> - Kørelys

Naturligvis!

> - Nye dæk
> - Ny udstødning

Fint!

> - Ingen rust (undervognsbehandlet 2 gange de seneste 4 år)

Dejligt!

> - Nyt headunit (Sony CDX-5470RDS - Tror det er noget THANSEN noget)
> - Standard dørhøjtalere og højtalere i instrumentpanel - samt
> højtalere i hattehylden
> - Nakkestøtter for og bag

Sådan!

> [...]
> reservehjulet
> Se billeder på dk.binaer.motor og smid mig en kommentar omkring prisen

Dén er tilsyneladende ikke for høj
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 07:53

> Lyder som dén motor der ligger i min (kan knække tandremmen uden at der
> [...]
ok ok det er fedt... der er nemlig ingen dokumentation for tandremsskifte,
men mon ikke min mekaniker kan sige mig hvornår den trænger

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 08:33

"Roland Vogt" <rolandvogt (snabela) punktum gmail punktum com>

der er nemlig ingen dokumentation for tandremsskifte,
> men mon ikke min mekaniker kan sige mig hvornår den trænger
Jeg vil bare få den skiftet, så er det gjort, for bilen ser ud til at kunne
"bære det", være det værd.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-09-05 08:48

> Jeg vil bare få den skiftet, så er det gjort, for bilen ser ud til at
> kunne "bære det", være det værd.

Hvis man vil køre så billigt som overhovedet muligt - og det vil man jo
gerne, når man køber en ældre bil - så ser jeg ingen grund til at skifte
tandremmen.

Som Roland skriver, så kan den pågældende Vectra - som en af de få - jo
springe en tandrem, uden at motoren tager skade. Og at få skiftet tandremmen
på for eksempel et rigtigt Opel-værksted koster jo kassen.

Jég ville spørge den tidligere ejer, om han kunne huske
datoen/kilometerstanden for skift af tandrem - og hvis ikke ville jeg nok
bare køre i den, til den skulle skiftes, fordi motoren gik i stå...eller
fordi vandpumpen skulle skiftes, og man derfor alligevel var inde ved
remmen...

....der kan jo gå 100.000 km endnu...

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 08:58

> [...]
> bare køre i den, til den skulle skiftes, fordi motoren gik i stå...eller
> fordi vandpumpen skulle skiftes, og man derfor alligevel var inde ved

Det var nu Hans Paulin der skrev det med tandremmen med skidt med det....
Jeg får nu lige værkstedet til at checke det .. For jeg betaler ikke SÅ
MEGET i værkstedsregning som andre... er webmaster og creatuer af mit
værksteds kommende store webløsning!

TIL HANS PAULING: C20NE hedder motoren i øvrigt i min vectra, sikkert den
samme som er i kadett E 2.0i 8V

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-09-05 10:28

> Det var nu Hans Paulin der skrev det med tandremmen med skidt med det....

Ok, men Hans ved også, hvad han snakker om, så det kan du godt stole på..

> TIL HANS PAULING: C20NE hedder motoren i øvrigt i min vectra, sikkert den
> samme som er i kadett E 2.0i 8V

Det er nøjagtig den samme, ja.

....men er du sikker på, at din bil har katalysator - hvis ikke kaldes
motoren nemlig kun 20NE.

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 10:58

> [...]
>
> Det er nøjagtig den samme, ja.
>
> ...men er du sikker på, at din bil har katalysator - hvis ikke kaldes

Det er egentlig rart at vide at man kan køre uden at frygte motoren bliver
smadret af tandremmen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-09-05 11:07

> Det er egentlig rart at vide at man kan køre uden at frygte motoren bliver
> smadret af tandremmen

Helt enig...

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-05 12:55

Jan W Nielsen skrev:

> Ok, men Hans ved også, hvad han snakker om, så det kan du godt stole
> på..

Tak for roserne, min ven!

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 05-09-05 13:09

> Tak for roserne, min ven!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

hvis du nogensinde sælger kadetten så spørg lige mig først om jeg har råd
til at købe den

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-05 10:17

vogt- 5750 ringe skrev:

> hvis du nogensinde sælger kadetten så spørg lige mig først om jeg har
> råd til at købe den

Det skal jeg nok

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-09-05 13:42

> Tak for roserne, min ven!

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-05 12:40

Roland Vogt skrev:

> TIL HANS PAULING: C20NE hedder motoren i øvrigt i min vectra, sikkert
> den samme som er i kadett E 2.0i 8V

Der er en fyr der hedder Bjørn hér i gruppen der har styr på dét dér - men
jeg mener det er den samme 115-hestes

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-09-05 13:42

> Der er en fyr der hedder Bjørn hér i gruppen der har styr på dét dér - men
> jeg mener det er den samme 115-hestes

Det er det - fuldkommen - men der er lidt forskel på motorstyring mv på en
alm 20NE og en C20NE.

Ligeledes har C20NE´eren som følge af katalysatoren lidt mindre moment og
lidt dårligere brændstoføkonomi. (0,3 km/ltr)

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-05 10:19

Jan W Nielsen skrev:

> Det er det - fuldkommen - men der er lidt forskel på motorstyring mv
> på en alm 20NE og en C20NE.

Rart at vide

> Ligeledes har C20NE´eren som følge af katalysatoren lidt mindre
> moment og lidt dårligere brændstoføkonomi. (0,3 km/ltr)

Okay!

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 09:24

> Som Roland skriver, så kan den pågældende Vectra - som en af de få - jo
> springe en tandrem, uden at motoren tager skade.

Ok, så er det jo "gratis" at køre til den springer. Det eneste man får, er
en "#¤§! besvær med at komme på værksted ;).

Og at få skiftet tandremmen
> på for eksempel et rigtigt Opel-værksted koster jo kassen.

Du behøvs' ikke at finansiere Öpel's underskud, for at få det gjort, andre
magter også opgaven ;).

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 07:55

Kan jeg tage Opel emplemet af køleren uden at malingen ryger af? Jeg vil
naturligvis hurtigstt muligt have en 1993 grill på ... men så ser det jo
dumt ud med opel logoet på hatten osse!