De der "emblemer" til at sætte i alu-fælge~
Fra : - STAN -

Dato : 04-09-05 14:39

Jeg har tidligere set at man i "T.Hansen" kunne købe de dersens små runde
emblemer med symbolet fra ens bilmærke......
Var så lige ovre i butikken her forleden dag.....men nu var de stoppet med
at sælge dem...........SURT.....

Det enenste sted Jeg vidste Jeg kunne købe nye "emblemer" til at sætte i
"hullet" på mine ALU-fælge er stoppet med at sælge dem......

Er her nogen som skulle have en god ide til hvor de nu kan købes.........

På forhånd TAK..........

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-09-05 14:47

Hej!

- STAN - wrote:

> [...]
> emblemer med symbolet fra ens bilmærke......
> Var så lige ovre i butikken her forleden dag.....men nu var de stoppet med

Det er pga. copyright-reglerne. Jeg stod og manglede et sæt til min Escort i
sidste uge, men kunne ingen finde. Ikke engang Ford havde nogen...!

> Det enenste sted Jeg vidste Jeg kunne købe nye "emblemer" til at sætte i
> "hullet" på mine ALU-fælge er stoppet med at sælge dem......
>
> Er her nogen som skulle have en god ide til hvor de nu kan købes.........

Hvilket mærke bil taler vi om? Og har du spurgt din forhandler?

Ford på Firskovvej har en hel del forskellige klistermærker liggende, men om de
lige er der i dit mærke er jo spørgsmålet :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : - STAN -

Dato : 04-09-05 15:12

Det er en OPEL........

Jeg må prøve at lave nogen selv.....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-09-05 15:37

Hej!

- STAN - wrote:

> Det er en OPEL........
>
> Jeg må prøve at lave nogen selv.....

Prøv evt. at ringe til Ford/Scaniadam på Firskovvej i Lyngby... De har måske
nogen liggende til Opel - i så fald er det nogle runde selvklæbende aluplader på
ca. 60mm i diameter.

De ligger i sortimentet foran dæk/fælg-mandens dør hvis de skulle spørge

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Henrik B.

Dato : 04-09-05 16:15

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en OPEL........

Ring til det nærmste Opel-værksted (reservedele), de kan skaffe dem.

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-09-05 15:01

> [...]

>"hullet" på mine ALU-fælge er stoppet med at sælge dem......
>
>Er her nogen som skulle have en god ide til hvor de nu kan købes.........

Om de kan købes i løs vægt aner jeg ikke, men Center Dæk & Fælge
(cdof.dk) sælger dem for 199 kr. ved køb af alufælge. Så prøv at
høre dem ad.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 15:09

> Er her nogen som skulle have en god ide til hvor de nu kan købes.........

ville jo hjælpe hvis du skrev hvilken bil du havde...

VW sælger dem, men sjovt nok kun til VW og Audi..

vh

Morten

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 04-09-05 15:58

Det kan være vi kan lave dem som folie (ala taxa folie) i min virksomhed ...
Send mig et billede og mål af dem.