Ford-A horn?
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-05 10:54

Hey

Hvor kan man købe et Ford-A horn her i landet/eller online?

Jeg er næsten sikker på det er sådan et som lyder i starten af Jessica
Simpson's nye musikvideo, men er ikke 100% sikker. I så fald hvad hedder
dette horn og hvor kan det købes?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 10:59

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er næsten sikker på det er sådan et som lyder i starten af Jessica
> Simpson's nye musikvideo, men er ikke 100% sikker. I så fald hvad hedder

Harald Nyborg, Bildillen, Bilxperten mv... Muligvis Bilka...

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 11:00

> [...]
>
> Jeg er næsten sikker på det er sådan et som lyder i starten af Jessica
> Simpson's nye musikvideo, men er ikke 100% sikker. I så fald hvad hedder

http://kortlink.dk/zur

Ta' op på Egtved Allé og køb det...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-05 16:55

"jacob" <ni> wrote in news:431ac4d6$1$11673$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> http://kortlink.dk/zur
>
> Ta' op på Egtved Allé og køb det...

Og det gjorde jeg så, næsten. Jeg købte det ikke, men påregner det inden
for nærmste fremtid.

Tak til jer alle

Fra : Henrik B.

Dato : 04-09-05 17:02

> Og det gjorde jeg så, næsten. Jeg købte det ikke, men påregner det inden
> for nærmste fremtid.

For helv*** en Brian-slæde du er ved at tillægge dig - skam dig!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-05 17:07

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:431b1a61$0$95923
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> For helv*** en Brian-slæde du er ved at tillægge dig - skam dig!

LOL jeg har ikke engang geilet den endnu.

Vil nu ikke kalde et Ford-A horn for Brian, men nærmere lidt sjov i gaden
:)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-09-05 17:24

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Vil nu ikke kalde et Ford-A horn for Brian

Det er Briangejl, fordi det koster næsten intet og så mange har det.. Få
nu fingre i en rigtig kompressor og en cyklon

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-05 18:16

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Det er Briangejl, fordi det koster næsten intet og så mange har det..

Så mange?? Hmm jeg har sidst hørt et for ca. 15 år siden...

> Få
> nu fingre i en rigtig kompressor og en cyklon

Det lyder også interessant :) Noget du kan fortælle nærmere om?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-09-05 19:19

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Så mange?? Hmm jeg har sidst hørt et for ca. 15 år siden...

Når først man har boet i en større by og hørt på sådan et horn 10 gang
er det ikke sjovt. Det tror jeg egentligt også at de fleste Brian'er har
fundet ud af....

Havde du ikke noget lignende på din franskmand ?

> Det lyder også interessant :) Noget du kan fortælle nærmere om?

Lyden kan jeg ikke finde meget af til dig, men på denne side et stykke
nede er der en demo:
http://www.nohab.hu/sounds.html

Tag ud i den virkelige verden og mød en 1.generations My der "brøler",
så er du ikke i tvivl....

Klaus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-05 19:29

> Når først man har boet i en større by og hørt på sådan et horn 10 gang
> er det ikke sjovt.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med større by, men jeg vil da karakterise
Kolding som værende en og jeg mangler til dato at høre en her i byen de 25
år jeg har boet her.

Da jeg hørte den var det en tysker på en campingplads...

> Det tror jeg egentligt også at de fleste Brian'er har
> fundet ud af....

Jeg tror ikke det er noget de "rigtige" Brian'er vil køre med for at være
Brian.

> Havde du ikke noget lignende på din franskmand ?

Nej jeg havde et kompressorhorn med åndenød .) Den skulle ligesom lokkes
igang med at lyde som en syg and.

:)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-09-05 14:23

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> nede er der en demo:
> http://www.nohab.hu/sounds.html
> Tag ud i den virkelige verden og mød en 1.generations My der "brøler",

Gu've' om man skulle lave lidt lydoptagelser med lastbilen.

--
MVH Finn ..der har fået job med at køre til Frankrig.
Om det så også bliver vedvarende må tiden vise.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 18:36

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> Det er Briangejl, fordi det koster næsten intet og så mange har det..

Hvordan hænger briangejl sammen med noget som er billigt ?
Og hvornår er mange 'mange' ?

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 18:39

Olesen wrote:

> Hvordan hænger briangejl sammen med noget som er billigt ?

Kig i et T-Hansen katalog - der er det meste billigt, og noget _Johnnygejl_.
Det er nok dér Martin har fundet sin inspiration

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 18:50

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kig i et T-Hansen katalog - der er det meste billigt, og noget
> _Johnnygejl_. Det er nok dér Martin har fundet sin inspiration

Arh de har da også kvalitetshorn som bla. kan sige Muuuh som en ko

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-09-05 20:38

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Arh de har da også kvalitetshorn som bla. kan sige Muuuh som en ko

varenr: kohorn

:=)

--
jan@stevns.net

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-05 19:14

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in

> _Johnnygejl_. Det er nok dér Martin har fundet sin inspiration

Du drømmer :)

Jeg kunne ALDRIG finde på at "style" (altså synligt udstyr) fra Thansen..
jeg får kvalme ved tanken om alt det plastikmøg jeg har solgt gennem
årene...

Det er SÅ få ting de sælger på den konto som rent faktisk er pæne..

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-09-05 14:08

Brian wrote:
> Kig i et T-Hansen katalog - der er det meste billigt, og noget _Johnnygejl_.
> Det er nok dér Martin har fundet sin inspiration
>
> /Brian

Du kan godt glemme _alt_ om at få det begreb lavet om. ;-D

(Hvorfor skulle det nu til at gå ud over Johnny, blot fordi du hedder
Brian?)

((En anden, mulig, farbar vej hvis du vil ændre på noget er af forsøge
at få indført at vi skriver "Brian" eller brian når vi er i den negative
brug af navnet.))

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-09-05 19:06

Olesen skriver:

> Hvordan hænger briangejl sammen med noget som er billigt ?

Thansen...

> Og hvornår er mange 'mange' ?

Når man hører mindst 1 hver 14. dag.

Klaus

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-09-05 14:04

Olesen wrote:
> Hvordan hænger briangejl sammen med noget som er billigt ?

Briangejl er da billigt bras.

(Det horn er jo lige så uægte som så meget andet bras der hænges på
bilerne.)

> Og hvornår er mange 'mange' ?

Syv eller flere.

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 17:08

Henrik B. wrote:

> For helv*** en Brian-slæde du er ved at tillægge dig - skam dig!

Hey! Vil du lige ændre det til en Johnny-slæde

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 04-09-05 17:16

> Hey! Vil du lige ændre det til en Johnny-slæde

Nej, for den er sgu snart lige så slem som en Opel....

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 17:25

Henrik B. wrote:

> Nej, for den er sgu snart lige så slem som en Opel....

Hvis den kommer til at minde for meget om en Opel, kommer der helt sikkert
nogle gutter fra Toldskat og vil have lidt ekstra penge

/Brian

Fra : BJ

Dato : 04-09-05 11:01

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> I så fald hvad hedder
> dette horn

Et Ford A horn.

http://www.jariauto.dk/shop/productlist.asp?Id=1%2D5%2D3

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ivar

Dato : 04-09-05 12:33

Martin Johansen [6000] skrev:

> [...]
>
> Jeg er næsten sikker på det er sådan et som lyder i starten af Jessica
> Simpson's nye musikvideo, men er ikke 100% sikker. I så fald hvad hedder

Det er kort fortalt en el-motor med et tandhjul. Tandhjulet slår til
en lille dup, der sidder på en metalmembran.
Originalt var der sikkert ingen el-motor, man brugte nok bilens motor
til at trække det.

Ivar Magnusson