Lovpligtig Ansvarsforsikring til bil
Fra : Kim

Dato : 04-09-05 07:31

Nu er jeg i gang med at lave en liste over selskaber jeg vil ringe
til i morgen for at få et tilbud på en Lovpligtig Ansvarsforsikring til bil.

Det der undre mig er at ikke på en eneste af deres site står der noget
om priser, godt nok for dårligt.

Hvis I har et selskab ( helst billig ) som ikke står på min liste må
I meget gerne sende navn og adresse her.

I må også gerne komme med div. forslag

Lovpligtig Ansvarsforsikring til bil.

www.forsikringsluppen.dk

www.forsikringsoplysningen.dk/Forsikringstyper/Bilforsikring.aspx

Alka

www.alka.dk

70 12 14 16

Codan

www.codan.dk

Gl. Kongevej 60

1790 København V

Telefon: 33 55 55 55

GF-forsikring

www.gf-forsikring.dk

Karlavej 1, Næsby
5270 Odense N

63 18 14 13

Tryg

www.tryg.dk

Klausdalsbrovej 601

DK-2750 Ballerup

Tlf. 70 11 20 20

Topdanmark

www.topdanmark-forsikring-pension.dk/p/ansvarsforsikring.php

Borupvang 4

2750 Ballerup

Tlf: 44 68 33 11

Alm. Brand Hellerup

www.almbrand.dk

Strandvejen 76

2900 Hellerup

Telefon

Forsikring 39 45 64 00

Bank 39 45 64 70

Care Forsikringsrådgivning A/S

www.careforsikring.dk

Gersonsvej 7

2900 Hellerup

Telefon: 70 21 66 11

Bauta Forsikring A/S

www.bauta.dk

Farvergade 17

1463 København K

hverdage mellem 8.15 og 15

på telefon 3315 1545

Fair Forsikring

https://www.fair.dk/smcms/BEREGN_OG_KOEB/Business_Application/Index.htm?ID=3151

Fredericiagade 25

1310 København K

Tlf 33 69 45 00

FDM Forsikring

www.fdmforsikring.dk

Farvergade 17

1463 København K

Tlf. nr.: 33 91 66 88

If

www.if.dk

Stamholmen 159

2650 Hvidovre

Telefon (alle hverdage mellem kl. 08.30 - 21.00)

70 12 24 24 Hovedkontor

70 12 12 12 Kundecenter Privat - Ring mig op

70 12 12 12 Skadecenter Privat (døgnservice) Ring mig op

Sønderjysk Forsikring

Ulkebøldam 1

6400

Tlf 74427500

Mvh Kim

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 04-09-05 09:25

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tlf 33 69 45 00
>

> FDM Forsikring
>
> www.fdmforsikring.dk
>
> Farvergade 17
>
> 1463 København K
>
> Tlf. nr.: 33 91 66 88
>

> If
>
> www.if.dk
>
> Stamholmen 159
>
> 2650 Hvidovre
>
> Telefon (alle hverdage mellem kl. 08.30 - 21.00)
>
> 70 12 24 24 Hovedkontor
>
> 70 12 12 12 Kundecenter Privat - Ring mig op
>
> 70 12 12 12 Skadecenter Privat (døgnservice) Ring mig op

Forsikringsselskabet fyn A/S

www.fyn-as.dk De har heller ingen priser online

Fra : John Sahl

Dato : 04-09-05 09:34

vogt- 5750 ringe wrote:

> Forsikringsselskabet fyn A/S
>
> www.fyn-as.dk De har heller ingen priser online

Prøv at finde en forsikringsformidler, jeg ved Claus Fabritius her
fra gruppen fik en billig forsikring på den måde..

P.S. Over 170 linier klippede jeg lige væk i dit indlæg. Det kunne
du godt have gjort inden du sendte dit

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Michael Pagh

Dato : 04-09-05 09:47

Daws

Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har haft bil o.s.v., men jeg har selv lige
været igang med at skifte.
Har i øjeblikket kasko på dytten, men er skiftet over til ansvar da det ikke
kan betale sig andet.

De billigste jeg fandt var FDM-forsikring, men de kræver noget med at man
også har en indbo/husforsikring. Og så skal du have været medlem i mere end
6mdr.

Jeg er 21, har på det tidspunkt de skal overtage den, haft bil i 2 år
skadefri. Bilen er en Citroen Xantia 1.8i fra 1995, jeg har fået et tilbud
på 5700kr, med en selvrisiko på 3-4K. De andre jeg havde fat i var minimum
1000kr dyrere.

Held og lykke med det.

MVH
Michael Pagh

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 10:52

Michael Pagh wrote:

> De billigste jeg fandt var FDM-forsikring, men de kræver noget med at
> man også har en indbo/husforsikring. Og så skal du have været medlem
> i mere end 6mdr.

Jeg har også ved FDM, de var langt de billigste på min bil. Jeg meldte mig
dog først ind i selve FDM 2 dage før jeg tegnede forsikringen - det var
intet problem.

/Brian

Fra : Michael Pagh

Dato : 04-09-05 12:06

> [...]
> dog først ind i selve FDM 2 dage før jeg tegnede forsikringen - det var

Hmmm, ok. Hvis man har været medlem i mere end 6 mdr. får man måske lidt
mere rabat. Det med de 6 mdr. står ihvertfald nævnt i mine papirer.

MVH
Michael Pagh

Fra : Brian

Dato : 04-09-05 12:25

Michael Pagh wrote:

> Hmmm, ok. Hvis man har været medlem i mere end 6 mdr. får man måske
> lidt mere rabat. Det med de 6 mdr. står ihvertfald nævnt i mine
> papirer.

Jeg har ikke lige tjekket hvad der står i mine, da jeg ikke har været
opmærksom på at det kunne være et problem. Jeg ringede bare til FDM
Forsikring, fik et tilbud på indbo/bilforsikring, og de gjorde mig opmærksom
på at jeg skulle være medlem af FDM. Så meldte jeg mig bare ind og ringede
tilbage til FDM Forsikring, og tog imod tilbuddet.

Det var så i Januar hvor de lige var startet med deres forsikringshalløjsa,
så det er muligt at de har slækket på kravene for at få folk i butikken.

/Brian

Fra : Kim

Dato : 05-09-05 14:48

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev
> Prøv at finde en forsikringsformidler, jeg ved Claus Fabritius her
> fra gruppen fik en billig forsikring på den måde..

Kan du ( eller andre ) anbefale en god fra Kbh's området ?
Hvad koster sådan en ?

> P.S. Over 170 linier klippede jeg lige væk i dit indlæg. Det kunne
> du godt have gjort inden du sendte dit

Sorry ;)
Pastede det fra et Word.doc... måske derfor.

Mvh Kim

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-05 15:25

Kim wrote:
> Sorry ;)
> Pastede det fra et Word.doc... måske derfor.

Det var ikke dig jeg hentydede til, men personen som besvarede
dit indlæg uden at klippe noget af det væk

Fra : Rander

Dato : 04-09-05 13:47

Sun, 4 Sep 2005 08:30:45 +0200 brugte Kim 177 linier på at fortælle dette
til dk.fritid.bil:

> [...]
>om priser, godt nok for dårligt.
>Hvis I har et selskab ( helst billig ) som ikke står på min liste må
>I meget gerne sende navn og adresse her.

Ang. Bauta, så husk lige at de kun er for folk der er ansat indenfor
sundhedsvæsnet.

Har du prøvet at kigge på <http://forsikringsluppen.dk>?

http://rander.dk (temporarily down!)

Vise mænd lærer mere af tåber, end tåber lærer af vise mænd. (Marcus Cato)

Fra : COZ

Dato : 04-09-05 14:15

Rander wrote:
> [...]
> til dk.fritid.bil:

> Ang. Bauta, så husk lige at de kun er for folk der er ansat indenfor

De fleste jeg har snakket med har fundet en billigere bilforsikring hos:
http://www.rasmussenassurance.dk/
De er især billige hvis man ikke har haft bil før...
Man skal dog være 25.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-09-05 09:21

Vi har Nykredit Forsikring. Forholdsvist billigt. Gratis FDM test ved
større skade.