Småfejl på Passat
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 06:35

Jeg har et par irreterende småfejl som jeg gerne vil forsøge at rette.

Bilen er en Passat 2001 sedan.

Jeg skal have førerdørbeklædningen af - hvordan skal jeg gøre uden at
ødelægge noget ?
Skal der købes nye "clips" for at montere igen ?

En pære i luftdyssen i midten blinker - hvordan kommer man ind til pæren ?

Mvh. Allan

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 04-09-05 12:43

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse
> [...]
> ødelægge noget ?
> Skal der købes nye "clips" for at montere igen ?

Hej!

Hvis det er som på min A4, og det tror jeg...så skal du skrue de skruer der
er ved håndtaget ud, og så skal den løftes opad, det er ikke de clips der
skal trækkes ud, men en slags bøjler dørsiden hænger i.

/Carsten

Fra : PMH

Dato : 05-09-05 15:35

> [...]
>
> Bilen er en Passat 2001 sedan.
>
> Jeg skal have førerdørbeklædningen af - hvordan skal jeg gøre uden at

Hej

Jeg fandt lige denne vejledning..
Så det er lige til at gå til..

http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/tuerpappen/tuerpappen.htm