Udskiftning af en eller to forlygter ved s~
Fra : Thomas

Dato : 02-09-05 23:35

Hej,

Jeg har haft min Golf 2 til syn og den dumpede på et par småting. En af de
mindre ting var en utæt forlygte, der efterfølgende er blevet udskiftet med
en ny.

Den nye lygte ser jo betydelig pænere ud end den gamle... men lysstyrken og
lygteopbygningen ser temmelig ens ud. Vil de forskellige forlygter give mig
problemer når bil skal ind og omsynes?

Det skal tilføjes, at synsmanden ikke nævnte et ord om parvis udskiftning af
forlygter, hvorimod min fjedre (der også skulle udskiftes) ikke måtte blive
skiftet enkeltvis.

Mvh.
Thomas

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-09-05 01:03

Thomas wrote:

> Den nye lygte ser jo betydelig pænere ud end den gamle... men
> lysstyrken og lygteopbygningen ser temmelig ens ud. Vil de
> forskellige forlygter give mig problemer når bil skal ind og omsynes?

Til 158 kr for en forlygte, vil jeg skifte begge og få et bedre lys og
være
ligeglad med synsmanden.

mvh
Henning

Fra : Rasmus

Dato : 03-09-05 08:58

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> wrote in message

> Til 158 kr for en forlygte, vil jeg skifte begge og få et bedre lys og
> være
> ligeglad med synsmanden.

.....da jeg havde en Golf II, købte jeg netop sådan et sæt billige lygter som
erstatning da en havde et stenslag, de nye lygter holdt ikke engang ½ år, så
begyndte parabolerne at rust.
Jeg fik pengene tilbage, og tog ud til en ophugger og fandt et par lygter
som var iorden....

Hvis synsmanden syntes lygterne ikke lyser ens i begge sider kan han nok
finde på at klage.....

/Rasmus

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-09-05 00:59

Rasmus wrote:
> ....da jeg havde en Golf II, købte jeg netop sådan et sæt billige
> lygter som erstatning da en havde et stenslag, de nye lygter holdt
> ikke engang ½ år, så begyndte parabolerne at rust.

Hmm. Dem vi satte i nevøens golf har lige bestået tredie periodesyn...
Hvilket må sige at de har 4 år på bagen. Godt nok til mig.

mvh
Henning